درخت بلوط

بایگانی

خاطرات درمانگاه

يكشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۲، ۰۱:۴۷ ق.ظ

    یک آقایی هم هست که وقتی می آید خیلی قشنگ و البته تند تند احوال پرسی میکند. هر بار تند و تند احوال "خودم" و "شوهر گلم" را می پرسد و در آخر می پرسد "کوچولو" چطوره؟ بار اول که پرسیده فرصت نشده بگویم کوچولو ندارم، الان هم خب رویم نمی شود بگویم. می گویم "خوبه الحمدلله". آقا هم می گوید از طرف من ببوسش.

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۰۲
تیستو

نظرات  (۵)

به نظرم این جوری نمیشه ادامه داد. یه کوچولو بیارید:))

پاسخ:
دیگه تو رودربایستی گیر کردم مجبورم 😄
۰۲ مهر ۰۲ ، ۰۹:۲۵ امیررضا زرندی

این خوب بود😂😂😂😁

پاسخ:
حالا چند وقت دیگه از کلاس و مدرسه اش می پرسه، منم بخاطر تابلو نشدن باید غر بزنم که "جون به لبم میکنه دو خط املا بنویسه."
۰۲ مهر ۰۲ ، ۱۳:۳۵ پلڪــــ شیشـہ اے

😍😂❤️🌿✋😁 دمشون گرم

جای منم ببوسش کوچولو رو :))

پاسخ:
به ایشون میگم چشم، به شما هم میگم چشم😂

کی کوچولودار میشی؟ هوم :)

پاسخ:
ایشالا هر وقت خدا بخواد ❤️
۰۳ مهر ۰۲ ، ۲۰:۰۶ امیررضا زرندی

پس با این حساب کوچولوتون خیلی هم کوچولو نیست، شایدم رشدش زیاده :/😂

درکل باید بگم، عجب گیری کردی... این چه مریضیه آخه؟😂🤦🏻‍♂️

پاسخ:
فکر نکنم بپرسه، من توی نقشم فرو رفتم در نمیام! 😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">