درخت بلوط

بایگانی

.

چهارشنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۳۰ ب.ظ

پاترونوس من احتمالا فلامینگو باشه.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۶
تیستو

نظرات  (۳)

۲۷ مرداد ۰۱ ، ۰۰:۱۸ أنارستان ...

صولتی؟

پاسخ:
نه دیگه پاترونوسا همشون نقره ای بودن

فکر کنم یه مشابهت درونی باید باشه بین پاترونوس و جادوگرش، یا به خاطر علاقه به کسی باشه، بهرحال کلا دلیلی هست انگار، و چرا فلامینگو؟😅

پاسخ:
من خودم پروانه و لک لک دوست دارم. یعنی یه جورایی نماد منه توی خانواده.
ولی پاترونوس خیلی به انتخاب خود ادم نیس، نمیدونم احساسم میگه فلامینگوعه

ولی من به اجراش نمیرسم. یکی بهم شکلات برسونه.

پاسخ:
تو میتونی! چون اون لحظه مجبوریییی مجبور!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">