درخت بلوط

بایگانی

در نکوهش نسخه پیچی برای دگران

يكشنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۸ ب.ظ

    از اینور میگن هر روز که فکر کردی حال کار کردن نداری مرخصی بگیر و به خودت استراحت بده و به کارهای مورد علاقت برس. از اونور میگن جمع کن برو سفر، دنیا رو ببین! آخرش چه گهی بخورم حَیوان؟ جمع کنم مرخصیا رو یا خرجش کنم؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۳
تیستو

نظرات  (۵)

نقد رو به نسیه نده. هر وقت به استراحت نیاز داری، بپر برو مرخصی.

پاسخ:
خب اخه اگر همه رو استفاده کنم حتی برا سر زدن به مامان بابامم مرخصی ندارم! چه برسه به سفر!

نه دیگه جانب انصاف رو رعایت کن : ) سهم اونا رو دست نزن.

پاسخ:
😅😅😅 ماهی ۲.۵ روزه کلا. ۷ روز برا کربلا میخوام. ۳ روز واسه مشهد. ۲ روز واسه تهران.

الان ۴.۵ روز ذخیره کردم😂
 البته ۵.۵ روز بود. پاس ساعتی و تعجیل و تاخیر هام رو جمع زدن یک روز کم کردن ازش. واقعا چطور دلشون اومد؟

آخیییی :) دلم سوخید. مثلا باید میشد منم مرخصی میداشتم واست پست می‌کردم یا بهت قرض میدادم یا نمدونم... 

از این که کاری ازم ساخته نیست از دور برات غصه میخورم.

 

 

 

پاسخ:
عزیزمممم😍😅❤️ چقدر مهربونی 😘😘😘

خودمم کاری از دستم برنمیاد، هر روز میرم امور اداری میگم چطور دلتون اومد یه روز رو کم کنین؟😅
۲۷ مرداد ۰۱ ، ۰۲:۲۵ پلڪــــ شیشـہ اے

تُف توی دنیا

اُف بهش

پاسخ:
سگ منش حتی😅

هعی :) درست میشه 

فقط صد سال اولش سخته.

پاسخ:
اره واقعا. بهش فکر نمیکنم که اذیت نشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">