درخت بلوط

بایگانی

حال ندارد عنوان داشته باشد

دوشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۰۴:۵۳ ب.ظ

    امروز توی حیاط و زیر نور آفتاب که طلایی تر و ملایم تر هم شده بود یک قاصدک دیدم. کلی خوشحال شدم که بَه‌ بَه قاصد روزهای قشنگ و زیبایی که قرار است با آمدن پاییز بیاید، از راه رسیده. دقیقه ای نگذشته بود که باد زد قاصدک را توی سرویس بهداشتی انداخت و قاصد خوش خبر پیش چشمهایم افتاد به چاه خلا.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۳۱
تیستو

نظرات  (۳)

۳۱ مرداد ۰۱ ، ۱۹:۴۴ أنارستان ...

چند شب پیشا که ماه کامل بود، نیمه شب بالا پشت بوم عین گرگینه زل زده بودم به ماه که یه قاصدک دقیقا از ماه (زاویه دید من) خیلی نرم اومد پایین و نشست ور دلم...

و اینگونه رمانتیک ترین صحنه زندگیم از ازل تا بحال رقم خورد..

ولی الان که فکر میکنم چاه خلا صحنه بدیع تری بودی

حالا اینا رو ولش کن، روزت مبارک :)

ایشالا قاصد خوش‌خبری که مال خودته، بره بشینه رو قصر رویاهات، چشاتم با خودش ببره اون بالاها :)

پاسخ:
مرسییی عزیزممم❤️❤️❤️ ممنون که منو یادت بود😘😘😘
😅😅😅 مرسی از دعای قشنگت مهربون😍😍😍

روزت مبارک دکتر! ⁦🚶🏻‍♀️⁩

پاسخ:
مرسی عزیزممم❤️❤️❤️ 🌻🌻🌻 ممنون که منو یادت بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">