درخت بلوط

بایگانی

مادربزرگ

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۰۵ ب.ظ

   خواب دیدم او رو از توی قبر بیرون آورده ایم و زنده اش کرده ایم و برده ایم خانه. خوشحال بودیم و سیر صورتش را می بوسیدیم. خودش ولی خیلی هم خوشحال نبود. صورتش زخمی و خونی بود ولی نمیدانستم چرا؟ شاید اثر بیل و کلنگ هایمان بود. وقتی که داشتیم قبر را می کندیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۰
تیستو

نظرات  (۴)

مسیحا دم که می گن همین شماهایید...:-)))البته به روش بیل و کلنگ.
پاسخ:
:) خیلی تو خواب خوشحال بودم. خیلی! ولی صبح که خوابم یادم افتاد واقعا حالم بد شد.
عجب خواب ترسناکی بوده مثل فیلم های هالیوودی بوده
به منم سر بزن افتخاریست
پاسخ:
خیلی بد بود!
این خوابیه که من سال هاست برای دایی م میبینم...  یک خواب ثابت با تغییرات جزئی اما همچنان ناراحتی او...
فکر کنم تعبیر خوبی هم نداشته باشه... ولی میترسم از پیش معبر رفتن...
پاسخ:
اره. خودم هم فکر میکنم تعبیرش خوب نیست.
صبح که پاشدم واقعا حالم بد بود. شما چی میکشی که این خواب برات تکرار هم میشه!
میگن اگر خواب از دنیا رفته ای رو دیدید که حالش خوب نیست، براش خیرات کنید.
پاسخ:
خدا ببخشه از روزی که این خوابو دیدم همش امروز و فردا میکنم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">