درخت بلوط

بایگانی

منور الفکر ها

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ب.ظ

"من یکی که متاسفانه معده ام اصلا یاری نمی کنه. هر چند خداییش روزه گرفتن هیچ مقبولیت علمی نداره. اینقدر هم وقت ام بی ارزش نیست که پای تلویزیون ایران تلف اش کنم. ولی خاک بر سر صدا و سیمای حکومتی که نمیذاره ماه رمضون مون با ربنای استاد رنگ بگیره."

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۳
تیستو

نظرات  (۹)

۲۳ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۳۳ پلڪــــ شیشـہ اے
چیه ملت بی کارن روزه می گیرن! :/ عجب آدمای چیزی هستن بعضیا. قدم رو روی اعصاب. اول آزادی یواشکی. حالا به کجاها می رسه در آینده خدا می دونه.
پاسخ:
دقیقا!
من آزادم که هر چی دلم میخواد بپوشم. ولی خاک تو سرت چرا چادر سرته؟
۲۳ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۵۱ آرزوهای نجیب (:
چرا پست پایینی کامنت دونیش بسته است: عاقا من اونجا می تونستم کلی درد دل کنم، چرا فاطمه؟؟؟ چرا بستی کامنت دونی رو ؟؟؟ چرا با احساسات من بازی می کنی :عرررررر
پاسخ:
آخه اسم رمز قاطی کردن تو و شاخدار رو توش داشت!! :)))))
نمیشد ریسک کرد :)
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۲۶ وبلاگ سایت حاجت
اَلْحَمْدُ للهِ اَلَّذى لا یُدْرِکُهُ بُعْدُ الْهِمَمِ وَ لا یَنالُهُ غَوْصُ الْفِطَن
ستایش مخصوص خداوندى است که  افکار بلند و ژرف اندیش، کنه ذاتش را درک نکند و غوّاصان هوشمند (دریاى علوم و دانش ها) دسترسى به کمال هستى اش پیدا ننمایند (نهج البلاغه، خطبه 1)

برای روزه گرفتن دنبال مقبولیت علمی هستید؟ :|:| اون علمی که هی داره نظریه هاش رد میشه و میفهمن اینجا رو اشتباه فهمیدن.
خدایا شکرت
پاسخ:
ممنون از اینکه وقت گذاشتید و برام از نهج البلاغه حدیث اوردید. ولی عنوان رو توجه کردید که منور الفکر ها !!
داشتم (به اصطلاح) روشنفکر ها رو مسخره میکردم!
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۰۵:۲۳ عمو کاکتوس
جانم ؟!
استاد؟!!
کدوم استاد؟
پاسخ:
شجریان :/
سلام این پست خیلی بد نوشته شده اصلا معلوم نیست که نظر خودتونه یا نظر یکی دیگه..... هرچند کسانی که با وبلاگ شما آشنا هستند متوجه منظور شما میشن ولی تازه وارد ها رو به اشتباه می اندازید ....لطفا تصحیح بفرمایید
پاسخ:
سلام. بله کاملا حق با شماست . فکر کنم باید بصورت نقل قول می نوشتنمش
در ضمن یادمه قبلنا ما هم جزو پیوند های وبلاکتون بودیم !!....هرچند که نباشیم هم غمی نیست
پاسخ:
بله. سعادت داشتیم. منتهی مدتی هست وبلاگتون خیلی دیر به روز میشه.
هرچی بیشتر میخوندم بیشتر شاخام میزد بیرون اخرش دیگه هنگیدم به تیتر و گیومه های دور جمله نگاه کردم نفس راحت کشیدم:)
پاسخ:
نمیدونم فازم چی بود موقع نوشتن این پست. هر چی که بود فاز بی حوصله ای بود چون گیومه رو هم تازه اضافه کردم :) همه رو به اشتباه انداختم
اشک شوق تو چشام حلقه زد وقتی دیدم این حرفا حرفای تو نبوده و منحرف نشدی:دی
انصاف دیدن همچین ادمایی بی حوصله شدن هم داره
پاسخ:
مرسی واقعا که یه لحظه به ذهنت خطور کرد حرفای من بوده :/
:دی
خو اولش که خیلی فاجعه بار نبود کم کم فاجعه بار شد استاد حنجره هم دیگه تیر خلاص فاجعه بود
پاسخ:
ازه تقصیر از خودم بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">