درخت بلوط

بایگانی

گروهبان با اختیارات محدود

دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۳ ب.ظ

   باز شارژ اینترنت خانه در کمتر از 10 روز تمام شده. رفته ام توی هال و داد و بیداد سر بابا که تور و خدا بس است دیگر چقدر حجم اینترنت را صرف دانلود میکنید و ببینید باز باید اینترنت را شارژ کنیم و او زد زیر همه چیز و گفت: من؟ من کی دانلود کردم؟ و من گفتم پس کی بود هی کلیپ مار 2000 کیلویی دانلود میکرد؟ و بابا کوتاه می آید و مامان میگوید: مار دوهزار کیلویی؟ دو هزار کیلو؟ و بابا میگوید: دو هزار خورده ای! توی آماوزن کشتنش! و مامان میگوید: برام بفرستش!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۱
تیستو

نظرات  (۵)


"باز شارژ اینترنت خانه در کمتر از 10 روز تمام شده."
ایضاً خانه ی ما.
"
و او زد زیر همه چیز و گفت: من؟ من کی دانلود کردم؟"
ایضاً افراد خانه ی ما.
و در این راه صبر پیشه کنید. کاریش نمی شه کرد.
پاسخ:
بخدا حیفه این همه پول! جالب همین زیر بار نرفتنشونه!

داد و بیداد؟ سر "بابا"؟ عجب :|


+

همه اون پول شارژ فدای دلخوشی یه عزیز آدم. اونم پدر...

خدا به آدم پول بده همه اش از این دلخوشی ها برای بقیه ایجاد کنه...

+

یادمه یه بار یه پست در زمینه دانلود مداوم فیلم ها گذاشته بودید ها... :))

پاسخ:
داد و بیداد کلی بود! یعنی همون غرغر شدید که اخه چرا اینقدر دانلود کلیپ های کوتاه مسخره و تکراری!

بعدم پول خودشونه میتونن اتبش بزنن من وظیفه خودم میدونستم بگم داره میسوزه!



اون دانلود رایگان از ساعت ۲ تا ۸ صبح بود که هنوز هم پا برجاست :)
می خوااستم بگم حتما هرچی دانلود میکنن واس همدیگه هم میفرستن دوباره دانلود میشه که آخرش خودت گفته بودی :))
پاسخ:
خیلی خوب حدس زدی! من خودم همون موقع فهمیدم :))
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۲:۰۸ سید محمد رضی زاده
خنده...
پاسخ:
:)
۲۸ تیر ۹۵ ، ۰۹:۴۹ مینا بهین
تو خونه ما هم همین داستانه :)))
پاسخ:
نابودمون کردن بخدا :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">