درخت بلوط

بایگانی

خلاقیت

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۱ ب.ظ
تازه نشسته ایم سر سفره و شروع کرده ایم به غذا خوردن که چشمم میخورد به نخود های توی قرمه سبزی! میگویم این چیه دیگه؟! سوسن خانم میخندد که: یه بسته لوبیای آب پز از توی فریزر بیرون اوردم و ریختم توی قابلمه، بعدن دیدم که نخود هم قاطی اش بوده! و تا این را میگوید باز داد یاس بلند میشود که: ماماااان این چیه؟! سوسن خانم هم به حبه های بزرگ سیر نگاه میکند و میگوید: بادوم هندی.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۳۱
تیستو

نظرات  (۱۰)

:))
پاسخ:
لبخند
من بودم جلو بچمم هول میکردم :))
پاسخ:
هول نکرده که! میخواست اخرین تلاشش رو برای گول مالی به انجام برسونه!
یاس از سیر متنفره!
۰۱ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۲۷ آرزوهای نجیب (:
من فکر می کردم فقط مامان خودم، آخرِ این خلاقیت هاست:| 
پاسخ:
باید بگم سوسن خانم رتبه اول خلاقیت رو داره در این زمینه :| تازه یه جوری موقع غذا خوردن زل زده بود به ما که همش فکر میکردیم نکنه جای سبزی قورمه سبزی ماهی ریخته باشه اون تو.
۰۱ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۴۰ حالا با چه اسمی اینجا کامنت بذارم مِن بعد؟خخخخ

میگم من
اون وبلاگتو خیلی وقت پیش خوندم
بعد ولی روم نشد ازت آدرس بخوام
هرچند مطمئن هم نبودم بهم میدی!
بعد دیروز سر خوندن کامنت‌های یه وبلاگ دیگه اینجا رو پیدا کردم
قسمت بود:|

یه غریبه‌ام که کل نوشته‌های این وبلاگ‌ت رو خوندم..در کمتر از ۶ ساعت
تندتند بنویس بی‌روزی نمونم!

پاسخ:
مطمیئن باشم که غریبه ای؟


باشه :)))
ولی یه اسم ثابت واسه خودت انتخاب کن!
متوجه شدم هول نکرده
منظورم این بود که اگه من بودم حتی جلو بچه فسقلی هم هول میکردم چی جواب بدم، چه برسه از این خلاقیتا :))
پاسخ:
اهاان الان دوزاری ام افتاد :))))
سوسن خانم خبره هستن توی این دست خلاقیت های گفتاری =))
=)))))))))))))))))))
پاسخ:
لبخند
تازه اگه یه کم ماکارونی  شکل دار بکنید توی قرمه سبزی نمیدونی چه محشری میشه....بروزم
پاسخ:
جدی بود!؟ ماکارونی؟! توی قرمه؟! :)))

پیگیر نوشته های شما هستیم.
ای ول سوسن خانوم:دی
پاسخ:
بله خلاقیت های اگر ما رو نکشه قطعا قوی ترمون میکه!
نه بابا دور از جون کسی از غذای ابتکاری نمیمیره
پاسخ:
اره قوی تر میشه ! قویییی!
دلم وضعیت سفید خواس
پاسخ:
منم :(

 البته دارمش منتهی از توی تلویزیون یه چیز دیگه اس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">