درخت بلوط

بایگانی

پاتو فیزیولوژی این روزها

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۰۵ ق.ظ

از جمله نکات منفی دکتر  بودن این است که متاسفانه خود آدم دقیقا میداند چه بلایی دارد سرش می آید. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۶
تیستو

نظرات  (۷)

خدا همیشه سورپرایز در آستین خودش داره! نگران نباشید که دقیقا می دونید که چه بلایی سرتون میاد! :|

+ نبودید خانم دکتر؟ چیزی شده؟ البته اونطرف فعال بودید. دیدم که دوستتون هم از دنیا رفته گویا. تسلیت...

پاسخ:
ممنونم. خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه... نقشبندان عزیز بود که رفت. . . حتما کامنت هاشون رو توی وبلاگ قبلی دیدین.
من بی صبرانه منتظر سورپرایز خدا میمونم ...
وبلاگ نو مبارک !

خیره ان شاالله :)
نگران شدیم نبودی یمدت ..:)
پاسخ:
مشد بودم !
بعدم یکم اوضاع بهم ریخت ...
چقدر خوبه که هستی :)
چقددانشجوهای دکترا مینالن !
هدف خوب سختیم داره دیگه.. 
پاسخ:
حرفم سر سختی و خستگی نیست !
سر تشخیصه . خود ادم اولین نفری یه که تشخیص میده که حالش خوب نیست !
 چیییی شدی؟!
پاسخ:
گُم .
گُم شدم .
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۵ پلڪــــ شیشـہ اے
نقشبندان ؟! چه اسمش آشناس. مگه چی شده؟ البته ببخشید اگه باز موجبات ناراحتیت و فراهم می کنم. / آره دلهره داره آدم بفهمه چی به چی شه.
پاسخ:
جمعه ی گذشته بعد از تحمل دو سال بیماری فوت کردن .
اگه ممکنه براشون فاتحه بخونین لطفا .
اخ نوشتی نقشبندان دلم ریخت :((((((((((


چند سال پیش از کربلا اومده بود با چن تا از بچه ها رفتیم دیدنش برا هممون یکی یه چفیه عربی اورده بود.. هنوز دارمش :(((((((


+ پلک جان همونه که اون روز بهت گفتم.
پاسخ:
یادمه اولین باری که اومده بود وبلاگم ، تعجب کرده بود از دیدن خیلی از آشناهاش تو لینک ها . فکر میکرد من رو هم میشناسه ...
ان شالله همنشین حضرت زهرا بشن ...
دلم خیلی گرفته
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۱ پلڪــــ شیشـہ اے
کی گفتی ماهی جان؟!
حافظه ام قد نمیده هیچ. یادآوری کن! :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">