درخت بلوط

بایگانی

پارانوئید

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۳ ب.ظ

دقیقا نمی دانم اینکه همسر پسرعمو ی آدم زنگ بزند که احوال آدم را بپرسد و زیارت قبولی بگوید عادی محسوب میشود یا نه؟ 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۰
تیستو

نظرات  (۷)

۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۷ سیده زهرا میم
پسر عموی مجرد داری ؟ اگه داری که من دیگه هیچ صحبتی ندارم !:دی
پاسخ:
دارم ولی مساله آینه که از خودم کوچیک ترن! 
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۰ کوتلاس هستم
هم عادی حساب کن هم عادی حساب نکن!
هم بیخیال باش هم بترس! [گل]
پاسخ:
واااای! من عاشق کارتون کوتلاس بودم!
همیشه پای یک خواستگار در میان است... :)
پاسخ:
یعنی کی میتونه باشه؟ 
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۱ پلڪــــ شیشـہ اے
:))))))))))))

یاد دوستم افتادم!
 
پاسخ:
بد دردی یه !
 خبری در راه است.. [چشمک]
پاسخ:
نه ! نه !! نه !!!
برادر خانم پسر عمو
اگرم نداره حتما واسه یکی دیگه میخواد
کلا این کار اصلا طبیعی نیس
پاسخ:
خوشم میاد که کاملا درک میکنی :)
شما اگه انقدر محاسبه نمی کردی تا حالا پسملتون بغلتون بود!!
پاسخ:
نفهمیدم !
بعدا نوشت : آها ! پسرم منظورتونه !!! اون که بعله ! از بس تو توهم فانتزی هستم !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">