درخت بلوط

بایگانی

جُناس

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۳۴ ق.ظ
سه تا دختر کوچیک داره به فاصله سنی یکسال و نیم و دو سال به اسم های آرمیتا، آرمینا و آرمیس. حالا ما که ماهی یبار بیشتر نمیبینمشون ولی خودش گاوگیجه نمیگیره؟!
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۶
تیستو

نظرات  (۳)

ملت مشکل دارن
انگار بچه هم لباس که ستش کنن

بچه باید اگر سه تا بود بشه
فاطمه یک فاطمه دو فاطمه سه
یا زهرا یک زهرا دو زهرا سه

وسلام
پاسخ:
استیکر گودزیلای مسلح
۱۶ اسفند ۹۵ ، ۱۳:۱۰ خانم الفــــ
من اینحور وقتا با اسمی که خودم انتخاب میکنم صداشون میکنم:-):-) اغلب هم, وقتی میبینن اون اسمها راحتتره و همه بهتر یاد میگیرن, از پدر و مادرشون شاکی میشن :-):-)
پاسخ:
خدا رو شکر خیلی باهاشون ارتباط ندارم. در همین حد که به مامانشون میگم یکی یکی بیارشون پیش من و اسم بقیه رو نیار جلوم وگرنه قاطی میکنم!
۱۷ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۱۷ آنارم (این روزها...)
کاری نداره
آر اولشو موقع صدا زدن برمیداره: میشه میتا، مینا، میس :)
پاسخ:
حالا جالب اینجاس که اسم یکیشون هم توی سامانه اشتباه ثبت شده. یعنی من با چهار تا اسم طرفم :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">