درخت بلوط

بایگانی

age is NOT just a number

سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۵۲ ب.ظ
سال دیگه چه کولی بازی ای راه بندازم من سر بحران 30 سالگی!
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۸
تیستو

نظرات  (۷)

سلام :)

درود بر دهه شصتی ها ...
دم همشون گرم :)
پاسخ:
سلام
درود بر شا ایضا
مگه کولی بازی میخواد؟ D:
پاسخ:
نمیخوااااد؟
خخخخ
منم دارم بهش فکر میکنم.
بعد فکر میکنم امسال آخرین سالیه که رو کیک تولدم یه دو دارم (به عنوان اولین رقم البته )
پاسخ:
حالا نیازه حتما اشک مارو دربیاری؟!
یعنی امسال اخرین دو رو فوت کردم؟!!!! هاااای هااااای فین فین
نمیدونم ... شاید.D;
پاسخ:
شاید نه. حتما میخواد عزیزم. حتما

سلام. تولدتون مبارک خانم دکتر خوب وبلاگستان. با دو روز تاخیر البته... ان شا الله به عنایت حضرت علی اکبر سال پر برکت تری باشه این سال آخر دهه بیست سالگی...

پاسخ:
سلااااام
نمیدونین چقدر خوشحال شدم کامنتتون رو دیدم ولی نشد جواب بدم/ بسیار ممنون از دعای خیرتون. کلی تشکر که یادتون بود حسابی سورپرایز شدم!
راستی بارون اومد بالاخره :)
سلام
در جوار امام رضا به یادتون هستم خانم دکتر
پاسخ:
سلام. واااای منم مشهد بودم الان پیام رو دیدم. کاش زودتر دیده بودم میدیدیم همدیگه رو....
الان فرودگاهم :/
چقد حیف شد  من واسه عقد رفته بودم  کاش میدونستم دعوتتون میکردم
زیارتتون قبول
پاسخ:
خدایااااااااا
چرا همش من دیر میرسم!!!!!!!!!!!!!
چرا دیر دیدم کامنت رووووو :((((((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">