درخت بلوط

بایگانی

فین فین

يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۱۰ ب.ظ
رفتم مدیریت بلاگفا رو باز کردم دارم کامنت خصوصی ها رو میخونم :( کاش یکی یه دستمال کاغذی بده دستم.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۳
تیستو

نظرات  (۴)

اینقدر از چرخیدن در گذشته بدم می‌آد
-از طرف یک معتاد این کار-
پاسخ:
اره اه چیه این کار
{اشک هایش را پاک میکند}
از چه روی
پاسخ:
کلی وبلاگ خوب و وبلاگ نویس خوب بود که دیگه نیستن. جوونی بود و دغدغه ها و فکر های این روزا که دیگه امروز نیست!
چرا؟
پاسخ:
جواب کامنت قبل :))
منم هنوز ازین کارا میکنم:)
میرم گاوصندوق ایمیل ها و کامنت خصوصی های وبلاگمو میخونم فین فین میکنم ;)
پاسخ:
چقد بامزه بود همه چی! الان احساس میکنم 70 سالمه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">