درخت بلوط

بایگانی

کلمات سالهای دور

سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۵۰ ب.ظ
نوشته هایی در پوشه ی Notes لب تابم هست که نمیدانم خودم نوشته ام یا از جایی کپی کرده ام آنجا. اینقدر غریب. اینقدر عجیب.
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۳
تیستو

نظرات  (۴)

۲۴ مرداد ۹۷ ، ۰۲:۱۲ پلڪــــ شیشـہ اے
منم این حس و دارم لابه لای کلمه های گذشته ام.

پاسخ:
خیلی غریبه
پس چرا همین جا منتشرش نمی کنید؟
پاسخ:
باورتون میشه واقعا شک دارم خودم نوشته باشم
آره باور می‌کنیم
پاسخ:
همین دیگه. اگر پست اش کنم و مال خودم نبود چی؟
منم کلی ازین نوشته ها دارم
پاسخ:
خیلی درد داره نه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">