درخت بلوط

بایگانی

قتل غیر عمد

شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۸ ب.ظ

    عطف به پست قبلی، یادمه وقتی اون صبح تا غروبی که اونجا بودیم خب خیلی جای بازی نداشت. یا باید عین میمون از درخت اویزون میشدیم که بعد از نیم ساعت یکی مون خورد زمین و بیخیال شدیم، یا به مشاهده ی علمی محل می پرداختیم که منجر به یافتن یه فسیل توی یه سنگ یه کیلویی شدیم و برگشتنی بردمش خونه و مامان سالها بعد موفق شد از خونه پرتش کنه بیرون. زمین بازی هم که نبود. خلاصه بیکار بودیم. یادمه با پسر دایی نشسته بودیم با تیرکمون انار کوچولو های سنگ شده رو هدف گرفته بودیم. یه پسر و دختری همسن سال ما هم از یه خانواده ی دیگه اونجا بودن که بدجوری رفته بودن توی نخ تیرکمون بازی ما. گویا فکر کرده بودن داریم تلاش میکنیم گنجشک شکار کنیم! ظهر که خواستیم بریم ناهار دیدیم با خجالت دارن میان سمت ما. واسمون یه گنجشک کباب شده پیشکش آورده بودن.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۴
تیستو

نظرات  (۳)

😱 
پاسخ:
دقیقا همین قیافه شده بودیم :/
وای... گنجشک....


دلم زیر و رو شد.
من توی حیات میبینمش دلم قنج میره
 اونوحت فک کنم بخورمش :|
پاسخ:
اون که اره ... بعد فکر کن واسه خاطر ما شکارش کرده بودن بعد پاکش کرده بودن و بعد کبابش کرده بودن! خیلییی تحویل گرفته شده بودیم :))
خوشششش به حالتون ؛)
یکی ام نیست ما رو تحویل بگیره

تازه اگر هم از کسی توقع داشته باشم تحویلم بگیره، در جواب میگه : من سفارشت ندادم که الان تحویلت بگیرم :/
پاسخ:
حالا همچین خوب هم نبود. تحویل گرفتن اونا به قیمت جون گنجیشکه تموم شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">