درخت بلوط

بایگانی

others

جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۲ ب.ظ

   آپارتمانی که ما اجاره کرده ایم سه خوابه است. منتهی یکی از اتاق خواب ها بخاطر اینکه تعدادی از وسایل صاحب خانه ی خارج نشین آنجاست، مهر و موم شده. و حالا شاید باورتان نشود ولی جانم در میرود که بدانم آن یک اتاق چه شکلی است. پنچره و کمد دیواری دارد؟ بزرگ است یا کوچک؟ عین این معتاد های ترک کرده که تا سوزن ببینند دلشان ریش میشود و فیلشان یاد هندوستان میکند هر روز که چشمم میخورد به در اتاق این قضیه روی مخم می رود تا اینکه به طریقی حواسم پرت شود و دوباره فردا روز از نو روزی از نو.

    قضیه را که برای شاخدار تعریف کردم گفت فکر کن به ترفندی قفل در را باز کنید و بروید نگاهی بیاندازید ولی همین که در را باز کنید ببینید پیرزنی فرتوت آن تو نشسته و منتظر شماست. گفتم نه. فکر کن برویم آن تو و ببینیم روی میزی آن گوشه ها یک لیوان چای هست. بک لیوان چایِ داغ.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۹
تیستو

نظرات  (۲)

۱۰ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۴۵ حالا از این به بعد با چه اسمی اینجا کامنت بذارم؟خخخخ

 

دوباره از این قصه ترسناکا آخه:(((

حداقل با جایی که مجبوری توش زندگی کنی این شوخی ها رو نکن:((

پاسخ:
آخه من مرض دارم :)))

من اگه بودم،کوچکترین صدای مرموزی میشنیدم،ربطش میدادم به آدمایی که تو اون اتاقن. یا هر چی گم بشه. یا مثلا برقا بره نور از زیر در بیاد.😱😂

پاسخ:
🤤😲😫

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">