درخت بلوط

بایگانی

بدون عنوان

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۲۰ ب.ظ

    پیج کامران نجف زاده با وبلاگ من مو نمیزنه. از اونجایی که بنده دست اورد خاصی ندارم، همش میام خاطره تعریف میکنم، ایشون هم چند ماه یه بار یه گزارش زیر خاکی از زمان بیست و سی اش از ارشیو درمیاره روش رو یه فوت میکنه میذاره استوری.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۱
تیستو

نظرات  (۲)

۰۲ تیر ۹۹ ، ۱۱:۳۵ طاهر حسینی

تازه یک کتاب دارند که ‌‌آن هم کپی مطالب وبلاگشان است. (گفتم شاید بخواهید کتاب منتشر کنید)

پاسخ:
:(((( نه دیگه من اگر بخوام کتاب منتشر کنم شگفت زده تون میکنم
دیگه شگفت زدگی مثبت و منفی اش بماند😆

ولی خدایی این قضیه چاپ پست های وبلاگ خیلی روی اعصابه که بسیاااااااار هم دیده شده.

واقعا چرا؟!

من اینا رو دنبال می کنم چون به اصطلاح یه سبک و استعداد خاصی دارن، ولی پیجشون بی بخاره!

بعضی شاعر و نویسنده های محبوبو که دیگه نگو😏

پاسخ:
اره ادم کلاه از سر می داره برای قلمشون ولی خب ... توی ذوق میزنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">