درخت بلوط

بایگانی

تیستو برای ششمین بار منبر می رود

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۱ ب.ظ

   هر قرن از سال 1 شروع می شود و تا سال 100 ادامه پیدا می کند. یعنی هنوز یک سال دیگر تا پایان قرن چهارم باقی مانده. لذا اول از همه، شما حَیوان عزیزی که طی چند روز اخیر داد و فغان راه انداخته ای که آخرین بهار قرن تمام شد و فلان و بیسار، آرام باش! ریلکس! آفرین! و حالا که خیالت راحت شد، نصف همان شکر هایی که میخواستی در آخرین بهار قرن بخوری را در آخرین تابستان سال 99 بخور ببینیبم چه میکنی.

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۹/۰۴/۰۱
تیستو

نظرات  (۱)

من پیش خودم میگفتم وااااهاااای این طرف چه نکته سنجه!بعد دیدم انگار همه دارن میذارن! من بعد از دو بعلاوه دو بقیه رو ماشین حساب میزنم. دیگه صده و قرن و اینا که بماند.😂

پاسخ:
عشقم من اینقد وسواسم شدید شده که حتی ۲ بعلاوه ۲ رو هم شاید بزنم روی ماشین حساب

دو سوم تقسیم بر ۲ رو یه بار خیلی جدی روی کاغذ نوشتم حل کردم😂😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">