درخت بلوط

بایگانی

من زیاد دیدم

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۳۸ ب.ظ

میگم دیدین بعضیا چقد خوشحالن که زاییدن؟ انگار مثلا برای اولین بار بوده در خاورمیانه.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۷
تیستو

نظرات  (۱)

والا سر من که بود انگار فقط من نزاییده بودم. ولی دوستم که بارداره انگار فقط بچه اون تو شکمش یورتمه میره ذوق میکنه!😏

حالا چون فک و فامیل شوهرم اینورا نیستن اینم بگم که موقع بارداریم:حالا مگه چی هست. من تو تاکسی زاییدم.(مادر شوهرم) بعد میگفتم بذار سر دخترش برسه ببینم چی میگه.

الان خواهر شوهرم بارداره، ۳۵ سالشه.

وقتایی که شوهرش نیست میره خونه مامانش. مثل چی ازش کار میکشن. میگم یکم استراحت کنه خب. میگن من فلانی رو ۳۷ ساله م بود حامله بودم. گفتم ماماااان اون بارداری آخرت بود، این اولین بارشه خب.

یعنی یه کارایی میکنن،فک کنم من اولین عروس مدافع خواهر شوهر در طول تاریخم.🤣 والااا

پاسخ:
حالا شانس ما ار این موارد که ما نداریم نزدیکمون. از مدل دوستتون فقط داریم!
یکی از خاله هام که یه دیالوگ مشهوری داشت تحت عنوان "من با این وضعیتم..." که قبل از هر کاری بکار میبردش. بابا حامله ای توی کما که نیستی! سرطان که نداری! نگاه نه که کار سنگین و اینا ها. مثلا اینکه حواسش به فلان چیز باشه😒 میگفت من با این وضعیتم باید حواسم به فلان چیز هم باشه؟😒

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">