درخت بلوط

بایگانی

خاطرات درمانگاه

سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۷ ب.ظ

- دکتری هم راحته ها. کاری نداره دارو نوشتن.

+ آره واقعا دارو نوشتن کاری نداره. تشخیصه که سخته.

- خب تشخیص نمیخواد که. مردم خودشون میان میگن چشونه!

+ من روزی چند بار باید براشون توضیح بدم که اتاق دو و سه رو باهم اشتباه نکنن و هی یاداوری کنم شماره اتاق ها دو جا زده شده و عدد 2 دوتا دندونه داره و عدد 3 سه تا! بعد به نظرت این آدما سر راست میان به آدم میگن چشونه؟

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۲
تیستو

نظرات  (۲)

۲۲ مهر ۹۹ ، ۲۳:۳۷ پلڪــــ شیشـہ اے

😂😂😂

فقط اسم در کرده😅😶

شماها تمرین کنندگان صبر هستید.😑😶

 

 

چند وقت پیش رفتم دکتر. از دستش حسابی شاکی شدم. خیلی برخورد بدی داشت. صدبار خواستم زنگ بزنم درمانگاه شکایتش رو بکنم هنوزم همتم نشده. 

حتی اومدم اینستا در موردش بنویسم.😑  خیلی منزجر کننده بود.

بهشون میگم فشارم پایینه تهوع دارم.

پاشده اومده شکم من و فشار میده 😐 بعد میگه کته بخور و موز. 🙄 لعنتیا موزم گرون کردن.

😶😏بعدم آمپول هیوسین نوشته و قرصش رو. 

حالا منم در حالت عادی اصلا MOM میخورم تا روزم شب بشه.😑🙄 تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل. نمیدونم دل پیچه رو ازکجاش درآورد دکتر.

پاسخ:
ای بابا :)))))
اره واقعا بعضی پزشکا اصلا گوش نمیدن! اصلا ها
یا مثلا افت داره براشون بگن بلد نیستم! من به خودم افتخار میکنم که راحت میگم من دیگه بلد نیستم برو پیش فلانی مثلا :)

میان اوم علائمی رو میگن که قرص بیشتری جوابشه😂

پاسخ:
آره دقیقاااااا. بعد که من زیر بار نمیرم خودشون نسخه میگن من رونویسی میکنم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">