درخت بلوط

بایگانی

خاطرات تخیلی درمانگاه

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۵۷ ب.ظ

بخوام خیلیییی پیاز داغش رو زیاد کنم، ویزیت کردن بیمار اینطوریه که مثلا بیمار میاد با بی حالی و ضعف و اینا و روی یکی از علایمش مانور میده. مثلا اینجا روی بی حسی دست و پاها. میگم از کی تاحالا؟ میگه خیلی وقته. این خیلی وقت چقدره؟ میگه خیلی وقته. میگم چند روزه؟ چند ماهه؟ چند هفته است؟ میگه آها اینطوری بگم؟ نمیدونم! ازش میپرسی مشکل خاصی نداشتی میگه نه. دست و پاهام بی حسه. میگم سابقه ی کم خونی نداشتی. میگه نه فقط دست و پاهام بی حسه. میگم چیزی هم از دستت ول میشه زمین و اینا؟ میگه نه فقط خیلییییبی بی حسه. حال ندارم. بی حسم.

خب من که چیزی دست گیرم نشده. نهاینا یه فشار خون میگیرم و یه ازمایش کامل شامل اهن و کم خونی و کلسیم مینویسم که اگر کمبود اینا نبود بفرستم پیش متخصص مغز و اعصاب که نکنه بیماری عصبی باشه. همزمان مکمل هایی که حس محیطی رو بهتر میکنن هم میدم بهشون.

بعد وقتی مریض داره پا میشه بره یه لحظه سرم رو میارم بالا میبینم پشت کمرش یه شمشیر تا دسته فرو رفته و داره خونریزی میکنه. بعد اگر بپرسم که چرا نگفتی یه شمشیر توی کمرت هست و داری خونریزی میکنی؟ میگه من از کجا میدونستم باید بگم، شما دکتری.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۷
تیستو

نظرات  (۷)

با خوندن این پست ها به این نتیجه میرسم که من چقدر بیمار خوبی ام برای دکترم :)))

 

پاسخ:
ای کاش بیمار من بودی هانی 🤣❤
۲۸ مهر ۹۹ ، ۰۹:۱۶ پلڪــــ شیشـہ اے

:)))

وای خداااا.

قبول دارم بعضی وقتا ما بیمارها یادمون میره بعضی چیزای مهم و بگیم. 

ولی من یه معظلی که دارم اینه که وقتی از مطب دکتر بر می گردیم همسرم شروع میکنن به خندیدن. میگم چی شده؟! میگن آخه شما در میای به دکتر خراش نوک انگشت کوچیکه پای چپت رو هم که توی بچگی اتفاق افتاده رو میگی. 😑😐🤔 اینا آدم اغفال میکنن :)) نمیذارن ما خوب شرح حال بدیم. واه واه

 

اون سری به دکترم میگم خانم دکتر از بس فشارم پائینه و سرم زدم و تقویتی کبودم. دیگه کلافه ام. 

دکترم میگن خوب واسه چی فشارت پائینه.

من :|  نمیدونم. 

دکتر: نمیشه که باید خودت بدونی دلیلش چیه.

میگن واقعا دکتر تیستو اگر من میدونستم چرا فشارم پائینه نیازی بود برم دکتر؟! :)) خلاصه که روایت های مختلفی دارم از این قضایا‌

 

 

ببخشید من هر سری زیر پست های شما میام خاطرات تعریف میکنما. :)) از بس من عاشق تعریف کردنم این مدلی میشه. نگید چه از خود راضیه هر چی مینویسم میاد هعی خاطرات خودشو تعریف میکنه. 

 

:*

پاسخ:
🤣🤣🤣🤣 همیشه لیست کن مشکلاتت رو از بالا به پایین از مهم به غیر مهم. اینطوری هم خودت راحت تری هم چیزی از قلم نمی افته. مشکل مهمه هم همیشه اونیه که تو رو از جات بلند کرده برده دکتر :( دیگه بقیه اش حاشیه اس. 

حالا باز دکتر شما خوب بوده من اگر بودم میگفتم اصلا چرا فشارت پابینه! دلیلی نداره پایین باشه اصلا! البته در شرایط نرمال ها. شما رو نمیگم 😅 چون واقعا یه خانم/اقای جوان بدون بیماری زمینه ای نباید فشارش بیافته اصلا. زشته اصلا 😂

نه بابا اتفاقا خیلی خوشحال میشم میدونین چیه؟ شاید بعدا برا یکی مریضا من یادم به شما بیافته و مثلا بهتر براش توضیح بدم یا اصلا همدلانه تر برخورد کنم❤❤❤

😂😂😂😂

واقعا پس تو دانشگاه چی یاد میگیرین؟!

پاسخ:
اینو بابامم همش بهم میگه 😁 مخصوصا وقتی که حرف زشت میزنم🙈
۲۹ مهر ۹۹ ، ۰۸:۵۹ پلڪــــ شیشـہ اے

:)))

 

 

:* ممنون از دلگرمی تون دکترجان.

 

پاسخ:
فدا مدا :)

من خیلی وقته خاموش میخونمت، یعنی هیچ کامنتی نمیگذارم

بعدش همش دوست داشتم بپرسم عایا شیراز هم کار میکنید یا نه 

تا بیام پیشت برای ویزیت :)))

اما از پست ها اینجور متوجه شدم که شما خود شیراز مشغول بکار نیستید

 

درکل وبت رو خیلی دوست دارم 

وب چندتا از دوستان پزشک رو دنبال میکنم

اما تو متفاوت تر و باحال تر مینویسی :)

پاسخ:
زنده باشی عزیزم باعث خوشحالی و ذوق ماست :)

بذار بیام شیراز همتون بیاین پیش خودم البته واسه چک آپ/ دور از جونتون که مریض باشید :)
تازه دوره زیبایی هم دارم میرم بیاین بوتاکس بزنم براتون خم به ابروتون نیاد :)))))))

خودم باورم نمیشه حاضر شدم برم این کلاسا رو

جدی؟

من میگرن دارم و بوتاکس پیشنهاد میشه برای درمان میگرن

 

+البته سال گذشته خیلی خیلی تنش داشتم و بیشتر شده سردردهام و میگرنی

ایشالا میاییم پیشتون :))

پاسخ:
الهی :(
البته ما درسمون به اونجا نرسیده در حد دم ابرو بالا بردن بلدیم :))))
۰۵ آبان ۹۹ ، ۱۵:۳۷ استیص‍ ‍آل

:))) 

دکتر های ما به حرفامون گوش نمیدن.. هنوز نگفتیم چمونه شروع میکنن به نوشتن..

پاسخ:
دکتراتون خیلی بلدن اخه 😁😁😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">