درخت بلوط

بایگانی

فرزندم از من‌به تو نصیحت

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۸ ب.ظ

    پول دراوردن خیلی سخته. هم باید کلی حرص بخوری و هم از فکر و انرژی ات استفاده کنی. و هر روز نمی دونی وقتی میری توی جاده، سالم برمیگردی خونه یا نه. دیگه حق الناس که گردن آدمه بماند. لذا این پولی که درمیاری ارزشمنده و هر کسی لیاقت داد و ستد با رزق تو رو نداره. مخصوصا فروشنده* ی چادر و محصولات حجابی که شعور نداره جواب سلام بده.

*@hejabmaddi

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۲
تیستو

نظرات  (۲)

شواهد نشون میده از اون پست از جیغ لاک تا خدا تا این یکی

که قصد خرید یه کالای حجاب داری و هی صفحه هاشونو بالا پایین می کنی و مایوس تر می شی :)

پاسخ:
نه کلا من توی پیجای خرید میگردم😁 اون پست که نه ولی این پست اره تو فکر خرید چادررنگی بودم که از یه پیج دیگه خریدم😊

سلام خانم دکتر

ببخشید یه سوال بی ربط داشتم!

من یه پسر سه ساله دارم که گلاب به روتون و با عرض شرمندگی خیلی زیاد بادگلو میزنه. همسرم میگفت شاید مشکلی داره. گفتم ازتون مشورت بگیرم ببینم لازمه دکتر ببریمش؟ یا مورد خاصی نیست

پاسخ:
سلام عزیزم خوب هستید.
اگر خیلی زیاد تر از حد معموله - در این مقوله به حس مادرانه تون اعتماد کنید. به نظر خودتون زیاد هست یا نه؟- ممکنه بخاطر ورم معده باشه. اول از همه غذاش رو کنترل کنید مواد غذایی نفاخ و به حدقل برسونید و یا اگر خیلی نیازه حتما چند بار بخیسونید و بعد بپزید. ابمیوه ها و سبزیجات نفاخ هستن. مصرف اینا رو هم محدود کنید. لبنیات هم یه مدت بدون لاکتوز استفاده کنید بهتر میشه یا نه؟ یعنی بستنی هم بهش ندین حتی. چون لاکتوز داره.
اگر نعنا روی غذا ریختین و یا کمی عرق نعنا استفاده کردین و ایشون رفلاکس پیدا نکرد حتما استفاده کنید. خوب جواب میده.
فعلا همین :)
بهتر نشد دیگه ببرید دکتر:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">