درخت بلوط

بایگانی

دکتر سلام

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۳۵ ق.ظ

بوتاکس محسن رضایی رو احتمالا ارایشگرش زده. وگرنه که من که کلا کار نکردم و فقط کلاسش رو رفتم هم میدونم با این مدل خط اخم روی بینی، اگر مثل بقیه تزریق بشه براش، جای بهتر شدن اخمو تر میشه.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۰
تیستو

نظرات  (۱)

۱۲ خرداد ۰۰ ، ۰۲:۱۵ خواننده همیشگی

سلام

ببخشید من هی هر از چندگاهی میام یه پیام اخلاقی میدم و میرم!!

 

جسارتا حس کردم  این پستتون شاید رگه هایی از غیبت و یا تمسخربه همراه داشته باشه. 

 

میدونم یه چیز ظاهری هست و همه به چشم دارن میبینن... 

ولی من خودم دارم سعی میکنم این جور وقتا که میخوام حرفی رو بزنم با خودم بگم اگه امام زمان این حرف منو بشنوه _و در این مورد اگه بخونه_ مهر تایید میزنه تهش؟

 

یا سعی میکنم خودم رو بذارم جای طرف. مثلا به هر دلیلی اگه در مورد ظاهرمون کاری کنیم که جالب نشه_ مثلا ابروهامون رو  تا به تا برداریم یا رنگ موهامون بد رنگ بشه یا... _ دوست داریم بقیه پیش هم بازگو کنن یا خودشون رو برنن اون راه و حداقل پیش هم بیان نکنن؟

 

 

ببخشسد چقدر حرف زدم! ولی حس کردم وظیفه ست که بگم.. 

پاسخ:
سلام
حرف شما کاملا متین و درست و به جاست.
و واقعا قصد تمسخر ظاهر ایشون رو نداشتم. اصلا و ابدا. اصلا کاش دماغ خودم رو دیده بودید!منم مثل همه هزار تا عیب و ایراد دارم اگر کسی هم بگه بهم توی دلم میگم یعنی فکر میکنه خودمون اینه نداریم؟
  و اینکه بوتاکسه دیگه!  نهایتش ۸ ماه میمونه اثرش برطرف میشه. تقصیر خود ایشون هم که نبوده. هنر پزشک حاذقشون هست!
ولی بله راستش توی انتخابش قصد تمسخر داشتم. نمیشه از کاندید ریاست جمهوری که نتونسته یه پزشک خوب واسه خودش پیدا کنه انتظار داشته باشیم وزیر خوب واسه اداره کشور انتخاب کنه.

عزیزین شما هر وقت نکته دیگه ای به ذهنتون رسید من خوشحال میشم بفرمایید. باعث میشه خودم خودم رو ارزیابی و اگر لازم یاشه اصلاح کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">