درخت بلوط

بایگانی

در جست و جوی خوشبختی

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۴۷ ب.ظ

   جوجه خروس های 17 و 14 ساله ی خاله با دوستاشون رفته بودن مشهد و حالا که برگشتن واسه من و شاخدار دستبند سوغاتی آوردن :)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۰
تیستو

نظرات  (۲)

۱۱ تیر ۰۰ ، ۱۹:۳۲ پلڪــــ شیشـہ اے

:))

آخ من چه ذوق میکنم

رفته بودم خونه داییم سرزده. بعد پسر دایی13 ساله م و داداش کوچیکش فقط خونه بودن. بلند شده بود با حول و ولا برامون چایی بذاره و میوه بیاره. نا واردم بود، استرس گرفته بود.که با گفتن روزه ام بیا بشین،خیالش راحت شد. ناگفته نماند در کودکی به سان حیوان درنده ای بود که همه با دیدنش عزا میگرفتن.

هنوزم با فکر کردن به تلاشش برای پذیرایی چشام قلب قلبی میشه. هیع! پیر شدم

پاسخ:
الهیییی!!! اصلا تصورش هم چشمای ادم رو قلب قلبی میکنه :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">