درخت بلوط

بایگانی

سوسن خانم قربون بلا و بوسنا علیه

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۰۰ ق.ظ

      آخرین شبی که شهرمون بودم شام با من بود.‌ پیتزاها تقریبا آماده و برشته شده بودن ولی خمیرش هنوز کمی خام مونده بود و مامان گفت بذاریم بیشتر بمونه. من رفتم پیش مهمونا و قرار شد مامان فر پایین روشن کنه  (چون من بلد نبودم). ده دقیقه بعدش اومدم در فر رو باز کردم دیدم چند تا نون خالی اون توعه. بله. سوسن خانم که موفق به روشن کردن فر پایین نشده بودن، بیش از این وقت رو هدر ندادن. لذا عینهو کتکت، همه پیتزاها رو وارو کرده بود.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۰
تیستو

نظرات  (۳)

:))))

خدا جون🤣

چرا هر دقعه پیتزا خونگی بالاخره ی جوری خراب میشه!؟:))

پاسخ:
من توی اون خودم یاد گرفتم بالاخره! ولی شش بار باید جا به جا بشه!
و البته مواد روش قانونش اینه: less is more ...هر چی کمتر بهتر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">