درخت بلوط

بایگانی

قطع عضو روح

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۳ ب.ظ

    آقایی که امروز در دفتر پلیس +10 زشت ترین عکس تمام عمرم را گرفت، وقتی کد ملی ام را گفتم، پرسید: فلان جایی هستی؟ گفتم بله. پرسید: دکتر فلانی را میشناسی؟ گفتم بله دایی ام بودن.

   کلی تحویل گرفت. به تاسف سرش را تکانی داد و چند باری آخ گفت و "دستهایش را کوبید به هم و در هم قفلشان کرد" و گفت: من و دایی ات باهم "اینطوری" بودیم. از اولش. از کردستان.

   درست که من و دایی با هم "اینطوری" نبودیم. ولی خب جای خالی اش هنوز هم به چشمهام نیش می زند. به دلم هم.

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۳
تیستو

نظرات  (۱)

آخ... 

فوتشون با دختر دایی م همزمان بود و یادمه دوتامون بهمن اون سال داغدار بودیم. روحشون شاد... 

پاسخ:
عزیزم ... خدا دختر دایی شما رو هم بیامرزه عزیزم 🖤🖤🖤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">