درخت بلوط

بایگانی

زندگی خصوصی تیستو

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۰۹:۳۱ ق.ظ

     ۲۲ روز دوری ما اینطور میگذرد که ۱۰ تا ۱۲ روز اول افسرده ام. هیچ کاری نمیکنم. مطلقا هیچ کاری. البته بجز چند وعده ناهار درست کردن و البته شستن همان ظرف هایی که برای همان چند بار آشپزی، لازم است. بعد یک هفته ای قضیه کمی برایم عادی می شود و شروع میکنم به تمیز کردن خانه. آن هم از بیخ و بُن. کاببنت ها و کمد ها را می ریزم بیرون و لاکپشتی مرتبشان می کنم که خب اینقدر طول می کشد که هی با خودم می گویم نکند جمع نشود دگر...

هفته آخر اما خوشحالم. سرعت انجام کارهای خانه بالا رفته. یک روز میروم میوه می خرم و یک روز خرید سوپری را انجام می دهم و خوراکی های مورد علاقه اش را می خرم و هی برنامه ریزی میکنم که چه غذایی بپزم و وقتی میم آمد کجاها برویم و چه فیلیمی تماشا کنیم و اینطوری وقتی میم آمد خانه، آن ۸ روز را زندگی میکنم. 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۲
تیستو

نظرات  (۵)

الهی کافرا بمیرن خواهر، چه می‌کشی!

پاسخ:
والا بخدا
شوهر کردنمون هم مث ادم نیس :(

دلم سوخت که برات...

چرا من شمه ای از احساس نبردم و دوری رو به راحتی میگذرونم؟😳

پاسخ:
 شاید شما از اول باهم بودین بعد دور شدین ... واسه من از اولش غیرحضوری بود 😑

امان از دل تیستو :|

ولی اون هشت روز رو زندگی می کنی:) اینش خیلی قشنگه:)

پاسخ:
اره خب یه خوبی شاید داشته باشه همینه. انگار تازه نامزد شدیم :)))

نهههه...ما یه هفته بعد از عقد با هم خداحافظی کردیم.

من میدونم بخش احساسم اختلال داره😒😅

بیا مسابقه‌ی اوضاع من بدتره😂😂😂

پاسخ:
پس شما از من قوی ترییییی . منم باید قوی باشم قوییییی!

البته در راستای اون مسابقه: بله من بابا مامانم و خواهر برادرم هم پیشم نیستن. تازه کمرم هم گرفته‌. گوجه هم تموم شده. پکبج مون هم خرابه🤣🤣🤣

خیلی غصه نخور برا ما هم همین داستانه با این تفاوت که اون 22 روز 5 روزه و اون 8 روز دو روز.بعد دوباره شنبه زنگ میزنم میگم چرا من این دو روز تعطیل اصلا ندیدمت!سیر نشدم!کی پنج شنبه میشه!

پاسخ:
اه چرا اینقد همه چی پیچیده اس
خدا الان که خوابیده من دلم تنگ شده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">