درخت بلوط

بایگانی

تیستو پس از مصاحبه شغلی

سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۰۹:۰۵ ق.ظ

آنجایی که برای مصاحبه رفته بودم گفتند چشم حتما چند تا برایت کشیک شب میگذاریم که چند روز بینش هم خالی باشد و راحت باشی. هر چندتا که بخواهی. تهش هم وقتی فهمید یک ماهی نمیخواهم کار کنم شماره اش را داد و گفت هر وقت خواستم بیایم خبر بدهم.

خب من حیران ماندم که این کسی که مرا معرفی کرده بوده اینجا، چه خفن و برشدار بوده و ما خبر نداشتیم، تا اینکه امروز پیامک نیازمندی پزشک،  فقط هم برای شیفت شب همان درمانگاه برای همه پزشکان ارسال شد :)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۲۵
تیستو

نظرات  (۵)

خب بنده خداها این مدت که شما می خوای نری پزشک لازم دارن دیگه. اینطوری نگاه کن :)

پاسخ:
😁 نگاهتو دوست دارم ❤❤❤

شیفت شبا هم همه میفته اون شبایی که همسر هستن😂

پاسخ:
همینو بگو دقیقا
بعد قشنگ از ساعت ۸ تا ۸ هست دیگه. نصف شبانه روز!

مرکز ما پزشک میخواد 

یه روزای خاص تو هفته  ۲۴ ساعت 

یکی دکترامون رفت که بره المان☹

پاسخ:
مرسی عزیزم که گفتین
ولی من شیرازم 😊

خواستم اطلاع بدم این یدونه یدونه بازدیدهایی که هرروز به آمار وبلاگت اضافه می شه منم! هی میام بخونمت نیستی! بنویس دییییگه.مرسی.اه.

پاسخ:
نزن اومدم اومدم.

من هم رو کامنت آخری اضاف کن.

پاسخ:
عزیزین فدا مدا💕

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">