درخت بلوط

بایگانی

یومونچه روحی فداش

سه شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۰، ۰۷:۴۲ ق.ظ

     دشمنی اش با بابابزرگ عمیق و صد البته دو طرفه اس و هیچ رقمه به عنوان یکی از "بابا" ها قبولش نداره. اینطوری که در جوابِ تلاش های بابابزرگ که می خواست خودش رو بین بابای مامان و بابای باباش و بابایی حدحدش جا بده فرموند: "شما آقای خوبی هستی، ولی بابای من نیستی!"

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۰۵
تیستو

نظرات  (۳)

۰۶ بهمن ۰۰ ، ۰۰:۲۹ پلڪــــ شیشـہ اے

وروجک من

عزیزم😅🤗😆

ببوسش جای من

خداقوت دکتر.

دلم هواتو کرده بود.

پاسخ:
الان خودمم دستم بهش نمیرسههههه😭

خودمم دلم تنگ شده بود براتون بخدا❤❤❤

:) :|

پاسخ:
🤭

رئوف، قاطع، کوبنده 😅😂

پاسخ:
شاخدار زاده اس دیگه :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">