درخت بلوط

بایگانی

زندگی خصوصی تیستو

شنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۰۲ ب.ظ

 بالاخره اجاق گاز رو تمیز کردم و با هیچکسم میل سخن نیست.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۱۶
تیستو

نظرات  (۴)

۱۸ بهمن ۰۰ ، ۰۱:۳۲ تبارک منصوری

ترجیحا روی همون اجاق برق انداخته هم میل پختنمان نیست! 😁

پاسخ:
دیروز رو اشپزی نکردم اصلا! یه غذا خریدم و هم جای ناهار خوردم و هم شام! امروز هم همبرگر رو انداختم توی فر! فردا چجوری از زیر استفاده از اجاق گاز در برم؟!! :)))))

من هی به همسر میگم عوض پرسیدن چی دوست داری برای فلان تاریخ و سالگرد، بیا گازو تمیز کن... هنوز زیر بار نرفته😅😅😅

پاسخ:
😂😂😂 همسر باهوش! کف بزنید!👏🏻
من کلا تمیز نمیکنم تا بنده ی خدا خودش بیاد.الان دیگه مجبور شدم مجبور😖

کاش عوض جوراب نانو، اجاق گاز نانو میساختن. حاضر بودم یه کلیه بدم براش

😂

پاسخ:
اجاق گاز که هست. منظورم از این مدل هاس که کلا شیشه اس و چدن و اینا نداره. البته توی پیج خارجیا دیدم نمیدونم برقیه یا نه
 ولی هر چی که هست آنم آرزوست😍

 

تو پیج این آشپزا هست، اونام به مرور زمان اون جای قابلمه‌شون خش میفته. البته که پاک کردنش راحته😅

پاسخ:
کاش ازشون داشتم حالا خش افتاد فدای سرمون. اولش البته کاش خونه داشته باشیم 😬

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">