درخت بلوط

بایگانی

بیشتر بدانید

جمعه, ۲ دی ۱۴۰۱، ۰۲:۲۶ ق.ظ

نماد پولداری در دهه هفتاد :

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۰۲
تیستو

نظرات  (۶)

الان یه دونه طلایی ش جلوی من هست! 

تازه ده ساله فکر کنم فهمیدم این وسیله عجیب و غریب چه کارایی داره!! البته اگه بشه کارایی حسابش کرد! :/

پاسخ:
واقعا؟ 😄 پس شما هم پولدار بودین :)))  ما هیچ وقت نداشتیم😅
۰۲ دی ۰۱ ، ۱۰:۴۲ پلڪــــ شیشـہ اے

این  چیه؟!

پاسخ:
 یه آباژور بود.نگاه اون رشته های سفید بالا که مثل کاج مطبق، چند طبقه اس روشن میشه. بعد یادم نیست می چرخید؟ آهنک داشت؟ نمیدونم. ولی آباژور بود
۰۲ دی ۰۱ ، ۱۶:۰۸ زری シ‌‌‌

چه عجیبه ...

پاسخ:
شبیه کالسکه سیندرلاس
۰۲ دی ۰۱ ، ۱۷:۱۶ پلڪــــ شیشـہ اے

آهان :))

من یه دونه پلاستیکی شو داشتم. مامانم از مکه برام آورده بودن. الان تو کشو افتاده. برم باتری بزنم بذارم توی اتاق. :)) یادت کنم. البته اگر توسط دخترم منهدم نشه.

پاسخ:
خدایی؟ بابا شما همتون باکلاسید 😄
وای فدای دخترتون❤️❤️❤️😍😍😍
۰۵ دی ۰۱ ، ۰۰:۲۰ پلڪــــ شیشـہ اے

نه بابا مال من بدویه :)) از اینا که دست فروشا میفروشن توی بساط شون :)) 

خدا نکنه. ماااااااچ خاله دکتر 

پاسخ:
❤️🌻🥰🥰🥰

عالی

پاسخ:
🙏🏻🌻

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">