درخت بلوط

بایگانی

مهمان پذیر قیدار (گاراژ سابق)

شنبه, ۱۰ دی ۱۴۰۱، ۰۸:۵۶ ب.ظ

    کلا عید 1401 خیلی غُر خیز بود. سری آخر مهمونامون قبل از اومدن یه بار تماس گرفتن که ما میخوایم بیایم و سوسن خانم با کلی خجالت بهشون گفت که مهمون داریم و چند نفرن و فلان. دوباره تماس گرفتن و پرسیدن که عه خب چرا مهموناتون نمیرن! و در آخر پیام دادن که: ما داریم میایم!

   بعد همین مهمونه، گیر داده بود به من که چرا بچه نداری؟ باید دو قلو بدنیا بیاری! گفتم والا تا ببینیم خدا چی میخواد ولی ما ژن اش رو نداریم. فرمودن که اصلا ژن نمیخواد! با طب سنتی و رعایت رژیم غذایی می شه دوقلو باردار شد، حتما برو این رژیما رو بگیر ایشالا سال دیگه دو قلو هات رو ببینیم.

   دقت کردین؟ سال دیگه هم میخوان بیان.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۱۰
تیستو

نظرات  (۳)

۱۰ دی ۰۱ ، ۲۰:۵۹ أنارستان ...

چه ظریف به مسئله ورود کردن. دمشون گرم...خط آخر رو نمینوشتی عمرا اگه میفهمیدم!

پاسخ:
اره متاسفانه خود خانواده هم نتونستن مغز کلام رو دریابن و همه حواسشون به دوقلویی و چالش های پیش رو پرت شد

سلام :) 

من تازه با وبلاگتون آشنا شدم 

اسمتون به کتاب تیستو که برای کودک و نوجوانه ربط داره؟ من خیلی وقته می‌خوام بخونمش فرصت نمیشه 

 

 

چقدر من حساسم به دخالت دیگران در مورد بچه ... 

پاسخ:
سلام عزیزم خیلی خیلی خوش آمدین :*
بله از روی اسم کتاب تیستوی سبز انگشتی برداشتم. کتاب جالبیه فکر کنم خوشت بیاد :)

ببین دیگه من یکی فکر کنم بی حس شدم اینقد گفتن!

یه جوری تو این دو سه تا پست  اضطراب عید رو خوب توصیف کردی که من که سه ساله عید ایران نیستم هم مضطرب شدم... اضطراب در تابع غر سنجیده میشه 

پاسخ:
عزیزم 😄نه نگاه هنوز درست تعریف نکردم تازه اینجا جای خوبش بود‌. بذار بگم بعد قشنگ دلشوره بگیری 😂
کل عید، کل کلش ها، همین یه صبح تا ظهر کوه رفتن گردش من بود. همین. تمام شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">