درخت بلوط

بایگانی

در جست و جوی خوشبختی

دوشنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۲۱ ب.ظ

    جوجه خروس های ۱۸ و ۱۵ ساله ی خاله رفته بودن مشهد و حالا که برگشتن، واسم سوغاتی آوردن! یه روسری زرد که الله و الله 🥰

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۲۶
تیستو

نظرات  (۵)

۲۶ دی ۰۱ ، ۲۲:۲۸ پلڪــــ شیشـہ اے

وای ننه دمشون گرم.

آدم حظ میکنه. حتی اگر سلیقه شونم خوب نباشه.

باریک الله😎

پاسخ:
اینقد سورپرایز شدم!
از این روسری عربی هاست. یه بار یه مشکی اش دور گردنشون بود گفتم چه قشنگه دیگه یادش مونده بود‌. حالا عکسش رو میذارم خیلیییی دوسش داشتم😍

مبارک باشه 😍 

راستی من تیستو رو خوندم . دوسش داشتم 

پاسخ:
چه کار خوبی کردی 😍 یکی از کتابای مورد علاقه ی منه

عکس روسری زرد رو آپلود کن بی‌زحمت 

 

 

 

من همینقدر ایشان ها رو جوجه خروس می دانم که کمی که قد کشیده بود ، یک روز اومد خونمون ، یهو احساس کردم ااا پس چادر من کو ؟ 

پاسخ:
ببین من اینقد هنوز باورم نشده که مثلا زنگ میزنن بهشون میگم "سلام قربونت برررم" و جواب می شنوم "سلام آجی خوب هستید؟"

https://s2.uupload.ir/files/20230117_175857_twwb.jpg

۲۷ دی ۰۱ ، ۱۸:۱۹ پلڪــــ شیشـہ اے

ای والله😎 خیلی خوشگله. دمشون واقعا گرم.

پاسخ:
فدا مدا🥰🤩 چشماتون قشنگ میبینه😘😘😘

خیلی قشنگه 

مبارک باشه🥰

پاسخ:
فدا مدا😘❤️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">