درخت بلوط

بایگانی

بابا

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۶ ق.ظ

هنوز ربع ساعت از رسیدنم به خانه نگذشته که سر هیچی از نظر من و همه چی از نظر خودش ، حسابی دعوایم میکند . دو ساعت یعد توی خواب خوش هستم و گونه ام بخاطر برخورد با یک جسم زبر ، خارش میگرد. این یعنی یک آقای ریشو  آمده منت کشی .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۹
تیستو

نظرات  (۷)

۰۹ تیر ۹۴ ، ۰۱:۵۷ پلڪــــ شیشـہ اے
^_^ خداحفظشون کنه. دل نازکن
پاسخ:
بابای شما رو هم ان شالله 
چه باحاله بابات! اینجا که کسی ما رو نمیبوسه! ما هم بخوایم بوسه بدیم به لوس بودن متهم میشیم!
پاسخ:
موقعی که داشت دعوام میکرد خیلی هم باحال به نظر نمیومد !
۱۱ تیر ۹۴ ، ۰۴:۰۶ محمد مهدی
من هیچ‌وقت به صورت‌م تیغ نزدم که ریش‌م نرم نرم باشه تا باهاش صورت بقیه رو نوازش کنم. ولی الان این‌قد زبر شده خودمو  داره اذیت می‌کنه! رییس‌م که حقوق نمی‌ده بریم سلمونی! 
پاسخ:
مرد شدین دیگه ! مرد که نباید نرم و لطیف باشه ! یاس ارزوی ریش داره !
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۰ محمد مهدی
یه شونه چوبی براش بخرین، هر روز هفت بار سمت راست، هفت بار سمت چپ، چهل بار زیر چونه رو شونه کنه! روغن رزماری و مار و افشره‌ی سیر و این‌ها هم انگار کاربرد دارد! من خودم در ایام جهالت از رزماری استفاده می‌کردم موهام خیلی پرپشت شد، ولی روی صورت‌م تأثیر چندانی نداشت!
پاسخ:
بیخیال بابا ! خدایی ؟؟؟ نمیخواد عضو داعش بشه که !
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۷:۴۲ محمد مهدی
:)))
تازه بچه‌ها می‌گفتن یه آمپولی هست می‌زنی تو گردن صبح بیدار می‌شی با یه تپه ریش! اون شونه زدن هم مستحبه. برای کسایی که ریش دارن البته! بقیه‌شم شوخی بود! جدی نگیرین. ما گرفته بودیم متأسفانه!! :|
پاسخ:
این چیزی که بودین الان دقیقا همون چیزیه که یاس هست ! به زور میفرستیمش سلمونی . 
چه پروانه ای
مردای اطراف من همشون اونقد ساکت میشن که فقط باید خودت بری جلو بگی من هیچی یادم نمیاد از دلخوری بینمون تموم شه بره
اصن ناز دارن داغووووون
پاسخ:
این ناز کشیدن بعد از ویرانی رو میخوام چیکار ؟
ناشکری نکن که یه مرد اهل ناز کردن نصیبت میشه هاااااااااااا:)
پاسخ:
دور از جون . گاز بگیر زبونتو :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">