درخت بلوط

بایگانی

خانواده ی تیستو

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳ ب.ظ

    تماس ویدیویی گرفتم که یکم رویال پرنسس ببینیم و بلکه یه جون به جون هامون اضافه بشه، باباش هم پشت سرش  نشسته عروسک انگشتی به دست داره یکی یکی صداشون رو در میاره. سوسن خانم که فقط از سمت ما قربون بلا شنیده می پرسه کی پشت خطه؟ متوجه میشم که منظورش اینه که یومونچه اس یا رویال پرنسس، ولی این باعث نمیشه زهرم رو نریزم: آقای دکتر هستن. دارن برامون صدای خر درمیارن.

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۱۱
تیستو

نظرات  (۴)

۱۲ دی ۰۲ ، ۰۳:۳۳ پلڪــــ شیشـہ اے

تیر تو مغزتون :))))

وای یاد شوخی های همسرم و پسر خاله هاشون، با اون یکی شوهر خاله شون افتادم.

امروز هدی مریض بود، همسرمم شیفت شب بودن،از برادر شوهرم خواستیم که بیان و هدی رو ببرم دکتر. خلاصه تو ماشین اگر گفتید یاد چی افتادم؟ داشتم به این فکرمیکردم که الان و میبینی؟ فردا پس فرداست که مثل یاس تیستو اینا یهو بگیم فردا رویال پرنسس عمو مسیح داره دنیا میاد، یا بیایین بریم دفاع ارشد عمو مسیح. به یاد دفاع غافلگیرانه یاس شما :))) 

از تقارن این فکرها با مطلب امشب شما هیجان زده شدم.

❤️

پاسخ:
عزیز دلم ❤️ وای آره یه چشم روی هم بذاری روزی میرسه که داری خاطرات مدرسه رفتن هدی جان رو تعریف میکنی که میگه وای من چقدر سختی می کشم!
روزت مبارک مهربون ❤️🌻ان شالله حضرت زهرا پشت و پناهتون باشه💕

۱۵ دی ۰۲ ، ۰۰:۴۶ پلڪــــ شیشـہ اے

😍😍❤️😂

أخ أخ فکرشو بکن

چند وقت پیش موقع تعطیلی یه مدرسه دخترونه، از دم مدرسه هه رد میشدیم. گفتم وای عزیزم یه روزی هم فسقل ما میره مدرسه. 

بعد یهو در اومد گفت، مامان ببین من نمیخوام برم مدرسه و تو رو تو خونه تنها بذارم، ولی مجبووووووورم😂😂😂😂 

ما هیچ ما نگاه.

ممنونم خواهرجان. ان شاالله از دعای خیرتون.‌ ان شاالله در حق خودتون و عزیزان تون اجابت

پاسخ:
چیییی؟ الان گفت؟ یعنی اینقدر بزرگ شده؟! نگوووو🫣😮
۱۶ دی ۰۲ ، ۰۰:۲۴ پلڪــــ شیشـہ اے

بله بله. دختر من از چهار ماهگی زبون باز کرد. الان سه سالشه ولی به صورت ژنتیکی ماها خیلی زود کامل و سلیس حرف میزنیم :)) 

ما رو گذاشته تو جیبش خواهر. مچ گیری هاش از من و باباش خوراک پست گذاشتنه :)))

پاسخ:
کرک و پرم ریخت اصلا
عزیزمممم 😍🥰ماشالله
فوت فوت چشم نخوره 😍😘
۱۷ دی ۰۲ ، ۰۰:۲۴ پلڪــــ شیشـہ اے

❤️😘😘😁😍 ممنون خاله تیستو

پاسخ:
❤️🥰

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">