درخت بلوط

بایگانی

خانواده ی تیستو

يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۰۸:۵۰ ب.ظ

    بابا همیشه کنار وسایلش کاغذ های دست نویسی داره که ذکر های روزانه رو روش نوشته و هر روز از روش میخونه. و خب به مرور زمان کاغذ ها دیگه کمرنگ و پاره و شلخته شده بودن و شده بود عین دفتر دستک دعا نویس ها. این شد که همه ی ذکر های اعراب گذاری شده رو از اینترنت سرچ و بعضی دیگه رو تایپ کردم و با فونت درشت و بولد به ترتیب صبح و شب مرتب کنار هم چیدم و میم هم زحمت کشید رفت پرینتش گرفت و پِرِسش کرد و محصول نهایی تقدیم بابا شد که خیلی خوشش اومد. فکر کنم کادو از این بهتر از ما نگرفته بود.

نتیجه گیری؟ تیستو ۱ یاس 0

ابوعلی سینا ۱ خواجه نصیر الدین طوسی0

سوزن انسولین ۱ موشک سجیل 0

فلاتر ۱ فلاتر 0

او آر اس ۱ سوخت موشک 0

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۱۵
تیستو

نظرات  (۵)

چالش های دکتر- مهندسیه دکتر جون؟ :)

+کار قشنگی بود، باریکلا. منم چندبار دلم خواسته ازین حرکتا برای دور و بری هام بزنم.

 

+ ثواب دعاهام میرسه به خودت، برو حالشو ببر :|

پاسخ:
اره خودم خیلی کیف کردم دیگه راحت شدن با دست بی وضو هم میتونن دست بزنن 🥰

روی ثوابه خیلی حساب کردم🤭

یوقت تقدیم مسجد محله نشه😅

پاسخ:
نه نه نه نمیشه

البته اینکه مسجد محله نداریم هم در این قضیه بی تاثیر نیست😂

مرفین ۱

سفر به فضا ۰

پاسخ:
حتی
Patch Adams 1
Intrestellar 0
۱۷ بهمن ۰۲ ، ۲۱:۴۷ أنارستان ...

مادام پامفری ۱ پرفسور وکتور 0 

پاسخ:
😂
خانواده ی دکتر ارنست ۱ یوگی و کشتی پرنده 0

خداوندااا

دلم برای بیان تنگ شده..‌  هیچ ربطی به اینجا نداره ولی خب... گفتم دیگه.

پاسخ:
عزیزم ❤️
بیان هم دلش برات تنگ شده بود🥰🌻

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">