درخت بلوط

بایگانی

این منم.همین.

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ

   یه یاروعه هست توی توییتر. می شناختمش از قبل. روی اعصابمه. خیلی. بعد عمدا انفالو یا بلاکش نکردم. با خودم می گفتم بذار اعصابت به چالش کشیده بشه، قوی بشه، سیکس پک در بیاره.  تحملش کن. خب تحملش کردم که چی بشه؟ مدال بهم دادن؟ ایوب صدام میکنن؟

میخوام بدونید چه خرم من.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۲/۱۲/۱۳
تیستو

نظرات  (۵)

🤣🤣🤣🤣 از این حرکت‌ها منم می‌زنم.

یه پست می‌نویسم در عین رابطه.

پاسخ:
الکی روحمون رو می سابیم که مثلا قوی بشیم، بدتر روحمون ازرده میشه

عین 🤣🤣 چرا این‌قدر وقیحانه اشتباه تایم می‌کنم!!

 

 

پاسخ:
من حتی متوجه اش نشدم :)
۱۷ اسفند ۰۲ ، ۰۴:۱۱ پلڪــــ شیشـہ اے

توی جامعه هم هستن شون

ولی منم حال ریخت ماهشون و این ور اور مجازی دیگه نداشتم. 

اینستامو یکساله پاک کردم

پاسخ:
اینستاگرام صرفا جنبه ی خرید داره برای من
۱۸ اسفند ۰۲ ، ۰۶:۰۹ پلڪــــ شیشـہ اے

وای چه خفنید شما دکتر.

باریک الله جدا

پاسخ:
😅 خفن چرا
۱۹ اسفند ۰۲ ، ۱۰:۰۶ پلڪــــ شیشـہ اے

:)) چون بر ابزار مسلطید

پاسخ:
اره واقعا من هر کی رو اعصابم باشه بلاک و میوت میکنم میره اینم اشتباه کردم نگه داشتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">