درخت بلوط

بایگانی

fake

چهارشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ

امروز شبیه دخترک توی قصه ها بودم که میرود توی دشت و صحرا بهارنارنج بچیند. آرام با خودم " مو که از پاکی دلم چی آسمونه ..." میخواندم . بهارنارنج ها هم بوی بهشت میدادند .  فقط جای دامن چین چین سبزآبی ، شلوار جین پوشیده بودم . گیسوان رقصان در بادی در کار نبود ، چون روسری را محکم گره داده بودم زیر چانه ام . جای همهمه ی گنجشک ها ، صدای بازی بچه ها شنیده میشد . یک بار هم محمد حسن با توپ فوتبال ظرف بهارنارنج ها را دمر کرد . لبخندم هم اینقدری عمیق نبود که به چال گونه ختم شود . باقی اش شبیه قصه ها بود . مخصوصا یکی بود یکی نبود اول و کلاغه به خونه اش نرسید آخرش .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۵
تیستو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">