درخت بلوط

بایگانی

خرده جنایت های خانوادگی

سه شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۱۹ ق.ظ

همینطور بی مقدمه حرف آخر را نزدم .اول کمی در مورد ایده آل هایم که قرار نیست همیشه محقق شوند برایش گفتم . مثلا گفتم در مورد اینکه او استقلالی است و اینکه مدیر مدرسه شان در مورد مو ی مناسب برای پسربچه ها با من هم عقیده نیست ، واقعا کاری از دست من بر نمی آید . و اینکه لوس زدایی کردن کلامش تا به امروز مثمر ثمر نبوده . در آخر هم سعی کردم مشکل اخیرش را ابهام زدایی کنم و برایش روشن کنم که اگر دست از فرو کردن لبه ی پایینی تی شرت در شلوار جینش بر ندارد ، احتمالا اولین پسر خاله ای خواهد بود که توسط دختر خاله اش به قتل میرسد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۴
تیستو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">