درخت بلوط

بایگانی

قناعت

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۹ ب.ظ

   تجربه های جدید را دوست دارم . وقتی یک کار جدید انجام میدهم احساس بودن میکنم . انگار فرمان زندگی را از دست هسته های قاعده ای مغزم میگیرم و میدهم دست قشر خاکستری .این تجربه ی جدید میتواند  سفر کردن به جایی باشد که تا به حال ندیده ام . مزه کردن دمنوشی باشد که تا به حال ننوشیده ام . یا حتی ایستادن روی آن تکه فرشی باشد که مبل همیشه ی خدا آنجا بوده و پاهای من هنوز آن تکه از فرش را لمس نکرده است .

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۰
تیستو

نظرات  (۳)

۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۰ أنارستان ...
دوتاش قشنگه!
وقتی از قشر خاکتری میره هسته های قاعده ای
و
وقتی جدیده، خاکستریه خاکستری!!
چقد قشنگ!!
پاسخ:
ببین! فقط تو منو درک میکنی! :*
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۱ أنارستان ...
دیدم این پست با این مفهوم عمیق نظر نداره! حیفم اومد نذارم :-))
پاسخ:
کار خوبی کردی :)))))) 
وای جمله ارت منو با خودش برد منم عاشق این کار بودم
هعییییییی روزگار
پاسخ:
من هنوزم عاشقشم :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">