درخت بلوط

بایگانی

دهه هفتاد

پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۰ ق.ظ

ته تغاری خانه ی ما از اول زبان بوده ، کم کم دست و پا و اخیرا ریش درآورده . دیشب تشنه بودم و ولی چون هنوز باد شیراز توی کله ام هست ، برای یاس پیامک فرستادم که : " مظلوم حسین تشنه لب" دقیقه ای نگذشته بود که جواب داد : " منم شمر لعین ، دشمن اهل یقین"

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۱
تیستو

نظرات  (۹)

۱۱ تیر ۹۴ ، ۰۴:۰۷ محمد مهدی
آخه داداش شما در آخرین سال‌های دهه هفتاد به دنیا اومده. انصافانه‌س یه دهه رو به خاطرش چوب می‌زنین؟ 
پاسخ:
یعنی شما زبون دار نیستین ؟ اختیار دارین جناب . نگین این حرفو !
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۶:۱۷ محمد مهدی
من؟ زبون؟ شیب؟
پاسخ:
حیف بلاگفا اینجوری شد وگرنه دو سه تا از کامنت هاتون رو نشونتون میدادم . 
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۷:۴۲ محمد مهدی
عجب.
پاسخ:
به جمالتون . 
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۸:۵۳ پلڪــــ شیشـہ اے

^_^

هشتادی ها رو چی می گی پس؟

پاسخ:
من جرات نمیکنم به هشتادی ها چیزی بگم !
۱۲ تیر ۹۴ ، ۰۲:۰۲ محمد مهدی
واا. شما به جمال ما چی کار دارین؟ خجالت بکشید. مگه خودتون پدر ندارین؟ عجبا. 
پاسخ:
شما نمیگین ؟ یه اصطلاحه . یکی که میگه عجب در جوابش میگیم عجب به جمالت !
۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۸:۳۹ محمد مهدی
«جمال» نام پدر بنده است. :/
پاسخ:
اوه مای گاد ! خب معلومه که من نمیدونستم دیگه ! ببخشید :))))
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۳:۴۶ محمد مهدی
:)))
در هر صورت باز هم «عجب به جمالتون» نشنیده بودم تا حالا! «خب به جمالتون» و «گلی به جمالتون» چرا. ولی این عجبو شاید فقط شما شیرازیا میگین!
پاسخ:
من شیرازی نیستم ولی شیراز را دوست دارم .
پس دیگه غصه نمیخوره که اگه بخواد بره شهید شه عکسش بی ریشه؟
یاد وبلاگ قبلت بخیر با اون عکس

پاسخ:
اره الان یه خورده ریش درآورده خوش به حالش شده .
زود براش زن بگیرین هوای مدافع حرم شدن یهو به سرش نیفته

والااااا
پاسخ:
نه ! میترسم دختره ازمون بدزدتش !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">