درخت بلوط

بایگانی

این فیلد نمیتواند خالی باشد

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰ ق.ظ

وبلاگ قبلی ام را خیلی دوست داشتم . خیلی . بیشتر از همه عنوان های هر پست را . اما حالا که اینجا هستم و عنوان نوشتن اجباری است انگار به دلم نمی چسبد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۲
تیستو

نظرات  (۶)

۱۲ تیر ۹۴ ، ۰۲:۰۱ محمد مهدی
این فیلد می‌تواند خالی باشد. شما بلد نیستید! همین جوری که بلد نیستید یه کد تاییدو بردارین! چه جوری دکتر شدین پس؟ 
پاسخ:
من گفته بودم بیان شبیه داشتبورد هواپیماست . شما باور نمیکردین . 
تو هم دیدی ؟ ))): اصلا این عنوان ها برای من شده ملکه عذاب ! همیشه دلم می خواست پست بدون عنوان بزارم ، چرا بیان نمی فهمه ؟ ):
پاسخ:
ولی من عاشق عنوان ام . منتهی از نوع دل بخواهی نه اجباری !
۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۸:۳۹ محمد مهدی
کنترل + شیفت + 2
.
اون کد تاییدم یا واقعن شما خنگید -با عرض پوزش البته- یا این که پنل مدیریتتون جن داره، می خواد اذیت تون کنه.
پاسخ:
خب من چه میدونستم که باید برم سراغ تنظیمات و اونجا اون تیک مسخره رو بردارم . من همین بغل مغلا دنبالش میگشتم :|
مغسی
اوه یهو اومدی غوغا کردی!چند تا پست پشت هم یه لحظه حس کردم خواب اصحاب کهف رفته بودم!
پاسخ:
خوبی دیر به دیر سر زدنت اینه که همیشه برات پست نخونده هست :)
۱۳ تیر ۹۴ ، ۰۲:۲۵ پلڪــــ شیشـہ اے
چ روش خوبی برای عنوان، عنوان کردن ها

+ خب ما هم که بیانی هستیم بلدش نبودیم .. فوت و فن بیان گری یا بیان گردونی 
پاسخ:
بیان خیلی سخته :|
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۳:۴۶ محمد مهدی
شما نابغه اید!
پاسخ:
میدونم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">