درخت بلوط

بایگانی

از سری چیزهایی که هیچ وقت درک شان نمیکنم

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۹ ب.ظ

آدامس - دعانویس - طالع بینی - عشق در نگاه اول - عشق مجازی - حجاب + آرایش - کامنت تبلیغاتی برای افزایش بازدید - چاپلوس ها - آدم هایی که پز مال و منال شان را میدهند - ابروهای موکتی - دماغ سربالا عمل شده - حلقه ی بینی - آش کارده - ریش بلند - مردهای مو بلند - چادر نازک -

به این لیست به مرور اضافه خواهد شد .

موافقین ۲ مخالفین ۲ ۹۴/۰۴/۱۳
تیستو

نظرات  (۴)

۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۸:۴۶ محمد مهدی
اتفاقن خیلی از این چیزها که نوشتید در جای خودشان خیلی هم قابل درکند!
من هروقت چیزیو درک نمی کنم به این فکر می کنم که شاید خودمم خیلی چیزا دارم که بقیه درک نمی کنن. حالا باورتون بشه یا نه، خیلی چیزا تو خودم و رفتارام هست که خودمم درک تمی کنم!!
پاسخ:
صد در صد حرفتون رو قبول دارم . ولی خب من هرچی به این چیزایی که نوشتم فکر میکنم میبینم اصلا برام توجیه پذیر نیست .
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۱:۲۱ أنارستان ...
ابروی موکتی و آش کارده چی بید؟!
دقیقا منم سر همینا با یه کم حذف و اضافه گیرم داغون

بعد عشق مجازی ینی چی دقیقا؟
پاسخ:
عشق مجازی دیگه . ادما از همدیگه خوششون میاد !
فکر کردم عاشق شدن در فضای مجازیه
باباااااااااااااااااا اهل عشق حقیقیییییییییییییی

دلم میخواد بهت بگم جمعش کن عامووووووووووو  ولی نمیگم
پاسخ:
من فقط به عشق بعد از ازدواج اعتقاد داردم !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">