درخت بلوط

بایگانی

SOS

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۵۱ ب.ظ

انگار همه مان سوار یک هواپیما بودیم . داشتیم میرفتیم اردو . پرواز خوبی بود . با هم حرف میزدیم . میخندیدیم . گریه میکردیم . البته مهاندارها بی اعصاب و بی عقل بودند . ولی باز هم روزهای خوشی بود . بعد این هواپیما سقوط میکند توی اقیانوس . همه همدیگر را گم میکنیم . به سختی خودم را میرسانم به یک جزیره ی امن ناشناخته . اما چند نفری بیشتر آنجا نیستند . توی آب و توی ساحل میگردم دنبال بقیه . چند تایی را پیدا میکنم ولی بقیه نیستند که نیستند . دلم میخواهد فریاد بزنم که "آهاااااای من اینجام ! شماها کجایین ؟" ولی پنل مدیریت بلاگفا دیگر مرا نمیشناسد .

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۳
تیستو

نظرات  (۱۳)

۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۹:۰۶ پلڪــــ شیشـہ اے
دیوونه اس ..
پاسخ:
دیوونه ی روانی یه ! ضد بشره !
از اینایی یه که اگه تو زمان هیتلر زندگی میکرد یکی از طرفداراش میشد :|
نداشتن هیستوری وبلاگ چیز بدی هست
اما رفتن از بلاگفا خیر
خیلی وقت پیش دوران بلاگفا تموم شده بود
پاسخ:
دوست نداشتم اینجوری برم . وبلاگم تکه تکه شده !
۱۳ تیر ۹۴ ، ۲۰:۱۳ یه دوست ...
عزیزممممم دکتر جووووون...
مرسی بیادم بودی
دلم تنگ شده بود واست دختر جووون:* :))

+ سلااااااام
خوبی عزیزم؟ :)
خیلییییی خوشحال شدم دوباره میبینمت رفیق :)) :*
پاسخ:
سلام دوست جان من
هر چی ادرست رو تایپ میکردم درست در نمیومد . از توی کامنت های قدیمی پیداش کردم .
از بقیه خبر داری ؟
با این الم شنگه که بلاگفا راه انداخت ، ملت آواره ی بدبخ فلک زده مقیم آنجا ، اولین کاری که کردن این بود که با آدرس های قبلیشون وبلاگ زدن ، تو هم باید این کاررو می کردی بجای اینهمه داد و بیداد :دی
پاسخ:
بدبختی من که فقط بلاگفا نیست... 
هرچند وبلاگ قبلی ام رو بدون آرشیو نمیخوام
سلامممم دختر
چطوری
چه خوب 
از وب ی دوست پیدات کردم
پاسخ:
سلااااام . خوش اومدی :))))
اومدم وبلاگت ولی نشد برات کامنت بذارم . نمیدونم چرا !!!!!
واقعااااا خاک بر سرش
نابود کرد همه چیزو رفت 
پاسخ:
آواره شدم :(
خوابهای ارسطویی میبینی
پاسخ:
خواب نبود که ! خیال بود !
:( همراه با اشک
پاسخ:
:) 
چقد همذات پناریت بالاس نخند مسواک گرون میشه
دلم خنک شد
اوفییییییییییییی
پاسخ:
الانم نیشم بازههههههه
مگه میخوای بگم خاله بزرگه بیاد باز بهت گیر بده نیشت بسه شه؟
حالا باز بخند:دی
پاسخ:
:)))))) 
تیستو میمیرد سازش نمیپذیرد
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۱:۱۹ أنارستان ...
یعععنی دلم میخواد یه تیم ضربت تشکیل بدم بریم بریزیم و ساختمانی که عوامل بلاگفا تووشن رو ..
اینبار یه جوری بزنیم تخریب که دیگه سرپا نشه...
سرور ها رو با این مسلسل های...
هووووووم..
پاسخ:
پایه ام! کی بریم؟ 
یادش بخیر اون روزی که اومدم اینجا این پستت ارومم کرد وگرنه کارد میزدی ...
:دی
پاسخ:
:))))
نزدیک بود کارد بزنی به گردنم !
اینه جواب گذشتنم؟
باااااش
پاسخ:
دروغ میگم مگه ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">