درخت بلوط

بایگانی

باد موافق را به انتظار ایستاده ام

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۵ ب.ظ

    همین وقت هاست که دلم میخواهد جمع کنم و بروم یک جای دور . میگویید من برای این شهرم و این شهر برای من ؟ باشد . میگویید من برای این آدم ها هستم و این آدم ها برای من ؟ باشد . بعضی وقتها آدم باید خودش را بگذارد زمین و برود .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۶
تیستو

نظرات  (۲)

نمیگوییم !
پاسخ:
آورین . به کوسه میگم نخورتتون . 
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۴:۴۷ یه دوست ...
بیییییییک لبیک!
واسه جمله آخری!
پاسخ:
آیکن رضایت ! :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">