درخت بلوط

بایگانی

21 رمضان

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۸ ب.ظ

حقایق زیادی در زندگی من وجود دارد که به معنی کلمه ضایع هستند و یکی از ضایع ترین های آن شاید تاریخ تولد قمری ام باشد .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۷
تیستو

نظرات  (۴)

بچه های ماه رمضون خیلی خوبن.. 
منم اول ماه رمضون بدنیا اومدم :)
پاسخ:
اون که بله ! ولی 21 رمضان اخه ؟
من هم!


هر سال ماه رمضان بابام میفرماید که به مناسبت تولدت برو مسجد خرما پخش کن :/
پاسخ:
:))

ولی میشه کمی به شب قدر داشتنش دل خوش بود
تاریخ قمری تولد من چهار شعبان یعنی تولد امام سجاده :)
چون شجره ناممونم میرسه به امام سجاد علیه السلام واسه من خیلی قشنگه 

پاسخ:
اوووه همین دیگه. خوش شانسی ها همه به شما رسیده  :))
اما یه بدنشانسی هم داشته اما نه واسه من واسه مامانم . البته فکر کنم قبلا گفته بودم .‌شبی که من به دنیا اومدم عروسی داییم هم بوده ... مامانمونم  نتونسته عروسی داداشش بره:))
پاسخ:
:)))))))
چه وقت نشناس بودی فاطمه! البته واسه مامانت!

وای فکرش بکن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">