درخت بلوط

بایگانی

مرد عوضی

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹ ب.ظ
    بعد از اینکه هواپیما دوباره برگشت مشهد و جار و جنجالی که مسافرها راه انداخته بودند خوابید ، همگی سوار اتوبوس شدیم و برگشتیم سالن ترانزیت . آنجا تعدادی از مردم بلیطشان را کنسل کردند و رفتند . ما اما به دستور حراست فرودگاه و البته کارمندان شرکت زاگرس باید همان طبقه ی پایین سالن ترانزیت میماندیم تا سریعا سوار هواپیمای جایگزین شویم . رزی که سردش بود و از بغل بخاری تکان نمیخورد . من و آن هم وسایل را زدیم زیر بغلمان و همه را ریختیم روی یکی از نیمکت های ته سالن و خودمان هم ولو شدیم کنارش . همین حین و بین مردک جوانی با ساک دستی اش آمد سمت ما و نخ که چه عرض کنم ، طناب کشتی رد میکرد . طبیعتا محل اش ندادیم ولی مردک پررو آمد شارژر موبایلش را وصل کرد به پریز برق بغل نیمکت ما . من و آن هم دیدیم چاره ای نداریم ، به رزی که کنار بخاری سنگر گرفته بود علامت دادیم که حواسش به وسایل باشد و سریعا رفتیم طبقه ی بالا که هم دنبال یک لقمه نان باشیم و هم به یارو فرصت بدهیم خودش گورش را گم کند . خلاصه اینکه ذرت مکزیکی را خریدیم و وقتی برگشتیم دیدیم رزی روی نیمکت نشسته و از مرتیکه خبری نیست . تا روی نیمکت نشستیم رزی توی گوشم گفت یه پسره اینجا بود همه همش داشت به اون لنگ درازا (سه تا از دخترهای سال پاییینی ) نخ میداد ، اونام محلش نمیذاشتن ! خیلی باحال بود ! گفتم همان که کت و شلوار مشکی پوشیده بود ؟ تایید کرد . چند دقیقه بعد که داشتم قضیه را برای آن تعریف میکردم ، یارو باز سر و کله اش پیدا شد . داشت می آمد سمت موبایلش که یکی از آن سوی سالن صدایش کرد : مسعود خانمت تماس گرفت گفت یه زنگی بهش بزن .
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۲
تیستو

نظرات  (۱)

۰۲ دی ۹۴ ، ۲۳:۳۳ عمو کاکتوس
اگه یه خانم با عرضه توی جمعتون داشتید یکی از اون قضیه فیلم میگرفت و وقتی خانمش تماس گرفته بود با یه نگاه شماره اش رو تو گوشیتون اضافه میکردید و میفرستادید روی تلگرام خانمش :)

امروز یکی به من زنگ زد به خط جدیدم و کلی  فحش و دری وری داد و گفت فلان فلان شده تو زندگی منو نابود کردی
همین شماره رو می برم میذارم رو میز قاضی تو دادگاه و از این حرفا :دی

پاسخ:
فکر کردین فقط همین یک نفره ؟ بعدم چطوری از هیز بازی یک نفر میشه فیلم گرفت ؟ و اینکه مردا معمولا شماره خانومشون رو ذخیره میکنن ! شماره ای نمی افته اکثر اوقات !


+ شوهرشو از راه بدر کردی؟؟؟؟؟؟ :)))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">