درخت بلوط

بایگانی

به خانه برمیگردیم

چهارشنبه, ۹ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ق.ظ

وقتایی که دارم با اتوبوس برمیگردم شهرمون، کل خانواده با چنان جدیتی هر پنج دقیقه یک بارتماس میگیرن که کجایی؟ و کی میرسی؟ که انگار قراره بیان ترمینال دنبالم! تا میگم رسیدم ترمینال میگن خب خدا رو شکر با تاکسی بیا! مثلا اگه نمیگفتن ممکن بود اشتباهی جای تاکسی، خر کرایه کنم. 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۹
تیستو

نظرات  (۵)

۰۹ دی ۹۴ ، ۱۱:۳۷ زین العابدین
من به نظرم این یک توطئه ست چون خر از اتوبوس و تاکسی امن تره نشنیدین میگن دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدنه؟ منظورشون همون خره ست.  اتفاقا من فکر می کنم می خواستن مطمئن شن شما سوار خر نشدین!
اون خدا رو شکر هم الکی بوده واقعیش این بوده 
ای بابا تو که سالم رسیدی! خوب اشکال نداره با تاکسی بیا!
پاسخ:
آهان . پس اینطور بوده !!! چرا به ذهن خودم نرسیده بود ؟! لابد واسه همین بوده که برگشتنی هم گفتن با آژانس برو و هیچچچچچکس منو نرسوند ترمینال !
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
پاسخ:
:))
۱۱ دی ۹۴ ، ۱۶:۵۳ محمد مهدی
"من هرچی می‌گم واسه خودته دختر!"
پاسخ:
صد البته !

غصه نخور عزیز. این نوع خاصی از مدل های محبتی نژاد خودمان است.  شرط می بندم در هیچ گروهی از انسان ها کره ی زمین این مدل نگرانی نباشد. خاص خودشان است و بس. می خواهند فرزندانی قوی و خود ساخته به جامعه تحویل دهند. و بسیار موفق اند در این زمینه.

پاسخ:
اره خدایی مردی شدم واسه خودم :)
۱۲ دی ۹۴ ، ۱۴:۲۵ ترنم چماق
سلام چند ماهی بود سرنزده بودم....موفق باشید
پاسخ:
سلام :)
خیلی خیلی خوش آمدید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">