درخت بلوط

بایگانی

گرگ زاده

يكشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۵۹ ب.ظ
   از طرفداران مجلسی هستم که طرح پیشنهادی من را ببرد مجلس و با اکثریت آرا تصویبش کند. طرحی که به نماینده ی دغل باز ما این اختیار را میدهد که تا وقتی دلش میخواهد و هنوز شکمش جا دارد بدون رای گیری برود مجلس و اینقدر خودش را با رشوه دادن و رای خریدن و این حرفها خسته نکند. در ازای آن به من و همشهریانم که از فامیل ها و جیره خور های یارو نیستیم، این اجازه را داشته باشیم که هر وقت دلمان خواست با فراغت بال به آقای نماینده بگوییم پدر سگ. هیچ کس هم از کار بیکارمان نکند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۹
تیستو

نظرات  (۵)

با همه ی این اوضاع خوشحال باشید و خدا رو شکر کنید که پایتخت نشین نیستید.
پاسخ:
اره واقعا!
و من دلم میخواد همینکار رو کنم. حتی اگه از کاری جایی بیرونم کنند.

آخ که فقط حرص میخورم این چند روزه.
پاسخ:
مام میگیم . حالا نه همین فحش رو ولی حرف دلمون رو میزنیم ! پاش رو هم میخوریم البته :)
جیره خور نبودن خوب هست
میتونید داستان های خوبی برای بچه هاتون تعریف کنید
پاسخ:
بله ! البته !
مثلا بگم آره مامان زمان ما اینجوری نبود که . یاروعه مثلا اصولگرا بود منتهی بخاطر اینکه بچه اش رو استخر فلان جا راه نمیدادن با اصلاح طلب دغل باز شهرمون یه کاسه شد . ما به اینا میگفتیم فصول گرا !
بعد فرزندتون ممکنه بپرسه
مادر، اصولگرای اصلاح طلب چی بود؟

سوالی که یک بار من تو اون سن از پدر پرسیدم و پدر خیلی تامل کرد و گفت بعدا خودت میفهمی
منم بعدا فهمیدم
پاسخ:
من به پسرم میگم : نمیخواد بدونی! نسلشون منقرض شد به حق علی !
سلام
هی میومدم به وبلاگ قبلی سر میزدم هی میدیدم خبری نیست گفتم لابد حجم بالای درسا... :دی
هیچ آدرس ایمیل و نشونی دیگه ای هم نداشتم که خبر بگیرم از دکتر جانمون
دلمان بسی تنگ شده بود
.
مجلس هم اعصابش را ندارم :)
پاسخ:
سلاااام
متاسفانه ادرس قبلی ام مشکل داشت. خیلی وقت نیست بهش دسترسی پیدا کردم. فکر میکردم ادرس گذاشتم براتون :)
باعث خوشحالی ماست که تشریف اوردین این طرف
.
.
.
مجلس رو که نگوووو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">