درخت بلوط

بایگانی

Sarı gəlin

سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۴۵ ب.ظ

  انگار تک تک غم های عالم را جمع کرده باشند یک جا و بعد رویش ورد خوانده باشند و تبدیلش کرده باشند به صوت. اینطور آهنگی است و من دوستش دارم. اینطور آهنگی است و من خیلی خیلی دوستش دارم.

اینجا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۱
تیستو

نظرات  (۵)

معرکه است. آن آلبوم. آن آهنگ. و آن آهنگ‌ساز..
پاسخ:
هر چقدر گوش میدم سیر نمیشم ازش...
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۲۰ طاهر حسینی
حتما می دانید که این آهنگ اجراهای متفاوتی دارد یک از بهترین هاش کار جیوان گاسپاریان است. طوری که منی که آن را گوش داده بودم کار علیزاده به نظرم یک شوخی بی مزه آمد با این موسیقی! می توانید در ویکپیدیا "ساری گلین" را بنویسید و آن را هم گوش کنید.
پاسخ:
بله تاریخچه این اهنگ رو خوندم و چقدر زیبا هست افسانه اش .
حتما دانلود میکنم و گوش میدم .
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۱۶ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
آخ جون منم دنبال آهنگ خیلی غمگینم.
پاسخ:
آهنگ غمگین گوش بده ولی عمگین نباش ! کاش خوشحال باشی خانم خوشبخت خوشبخت :)
سلام
خواستم عرض کنم آدرس وبلاگو از شما نگرفتم و از وبلاگ یکی از دوستانتون پیدا کردم. یعنی الان اجازه هست بخونم؟
پاسخ:
سلام :)
اگر خاله ام یا دیگر اعضای خانواده ام نیستین چرا که نه ! خوشحالم میشم در خدمتتون باشم :)
نیستم
خیالتون راحت
ممنون
پاسخ:
باعث خوشحالی یه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">